کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت ۱۶ پروژه آموزشی به همت گروه های جهادی در شهرستان میرجاوه

پایگاه خبری لادیز , 13 مهر 1395 ساعت 23:13

مدیرآموزش و پرورش شهرستان میرجاوه از ساخت 16 پروژه آموزشی به همت گروه های جهادی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون،حسینعلی دهباشی در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: مدرسه پدگی شهرستان میرجاوه با کمک دانشجویان جهادی در حال ساخت می باشد که این حرکت جهادی سبب محرومیت زدایی از مناطق محروم با استفاده از ظرفیت دانشجویان و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی جامعه می شود.

وی افزود: این مدرسه 3 کلاسه با مشارکت نوسازی مدارس ساخته می شود و تعداد 150 دانش اموز این مدرسه به همت گروه های جهادی در مدارسی نوساز، مشغول تحصیبل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه 3 کلاسه به همت دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه ازاد اسلامی در حال ساخت است و  تا دو هفته اول مهر این پروزه به اتمام خواهد رسید.

دهباشی تاکید کرد: این جهادگران علی الرقم گرمای هوا و سختی کار، قدم در این راه خیر گذاشتند و حتی گرمای هوا هم نتوانست به این همت مضاعف خدشه ای وارد کند تا فرزندان این خطه از کشور بتوانند در مدارسی استاندارد به تحصیل بپردازند و آینده سازان این کشور شوند.

وی تصریح کرد: محرومیت زدایی فرهنگ است که اگر نهادینه شود دستاوردهای زیادی را برای کشور و به خصوص مناطق محروم به ارمغان خواهد اورد،  16 پروژه آموزشی نیز توسط گروه های جهادی و مشارکت مردم در حال ساخت در شهرستان میرجاوه است که به دانش آموزان این منطقه تقدیم می شود.
انتهای پیام/4941


کد مطلب: 88829

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/88829/ساخت-۱۶-پروژه-آموزشی-همت-گروه-های-جهادی-شهرستان-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir