تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸
به مناسبت هفته ناجا فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان با حضور در دبیرستان خدیجه کبری، گفت: تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی موجب کاهش ناهنجاری اجتماعی می شود.
تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی موجب کاهش ناهنجاری اجتماعی می شود
به گزارش عصر هامون، سرهنگ علیرضا یوسفی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار با مهرستان، گفت: یکی از نیازهای حیاتی انسان تامین امنیت و احساس امنیت می باشد که در تامین امنیت و آسایش بایستی همه ی دستگاه ها و نهاد های دولتی علی الخصوص دانش آموزان مشارکت داشته باشند که ثمره این مشارکت امنیت اجتماعی را در پی دارد.
وی با بیان اینکه دانش آموزان، آینده سازان و گردانندگان فردای میهن اسلامی خواهند بود، ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مسایل روز را مهم دانست.
وی به نقش کلیدی آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به واسطه در ارتباط بودن با تمامی اقشار جامعه نقش اساسی در تربیت نسل آینده و فرهنگ سازی در مسائل و موضوعات مختلف فرهنگی را دارد.
فرمانده انتظامی مهرستان، بر لزوم افزایش همکاری‌های دوجانبه آموزش و پرورش و نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت دانش‌آموزان، تاکید و تصریح کرد: تعامل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی موجب کاهش ناهنجاری اجتماعی می شود.
شایان ذکر است در پایان این مراسم فرمانده انتظامی مهرستان به مناسبت هفته ناجا بروشور هایی با موضوعات مختلف جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی در بین دانش آموزان توزیع و سپس با اهدای جوایز از دانش آموزان تقدیر بعمل آورد.
انتهای پیام/7261 https://www.asrehamoon.ir/vdcdxj0j.yt0jj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما