کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان؛

بیش از ۲۷۴ هزار تن کالا از مرز میلک ترانزیت خارجی شده است

4 آبان 1395 ساعت 6:53

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در طی ۶ ماه گذشته، بیش از ۲۷۴ هزار تن کالا از مرز و بازارچه میلک به خارج از کشور ترانزیت خارجی شده است.


به گزارش عصرهامون طاهره هامون نورد در گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: در ۶ ماه گذشته، مقدار ۲۷۴ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۶۶۲ کیلوگرم انواع کالا از طریق مرز و بازارچه میلک به خارج از کشور صادر شده است.

وی با بیان اینکه، ارزش ارزی این تعداد کالا خارج خارج شده ۹۳۸ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۵۶ دلار می باشد ابراز داشت: در طی این مدت ۲۷ هزار و ۹۳۰ اظهارنامه در مبادی گمرک میلک تایید شده است.

هامون نورد خاطرنشان کرد: در طی سال جاری ۴۸۵ ترانزیت خارجی از نوع ورودی انجام شده که در این راستا مبلغ تضمین ۸۴۱ میایارد و ۱۸۰ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۷۲۴ ریال بوده است.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، در طی مدت مذکور مقدار پنج میلیون و یک هزار و ۵۱۴ کیلوگرم کالا از مرز و بازارچه میلک ترانزیت داخلی شده است عنوان کرد: ارزش کالاهای ترانزیت داخلی مبلغ ۲۸ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۲۹۵ دلار بوده است.

وی در پایان گفت: مرز و بازارچه ی میلک دارای موقعیت تجاری بسیار خوبی می باشد به طوری که علاوه بر درآمدزایی بالا برای کشور، به دلیل هم مرزی با کشور افغانستان بیشتر جنبه صادراتی دارد.

انتهای پیام///


کد مطلب: 89256

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/89256/بیش-۲۷۴-هزار-تن-کالا-مرز-میلک-ترانزیت-خارجی-شده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir