کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فارغ التحصیلی اولین دانشـجوی کارشناسی ارشد مـدیریت بازرگانی دریایی کشور از دانـشگاه چـابهار

26 آبان 1395 ساعت 10:17

اولین دانشـجوی کارشناسی ارشد مـدیریت بازرگانی دریایی کشور از دانـشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار فارغ التحصیل شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از مرکز اطلاع رسانی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ، اولین دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی دریایی در کشور با دفاع از پایان نامه  خود و دریافت نمره بسیار خوب از دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار فارغ التحصیل شد.
مهندس حـسن مـجدی دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی ورودی مهرماه 1393 دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان اولین فارغ التحصیل این رشته در دوره کارشناسی ارشد در کشور موفق به دفاع از پایان نامه خود با موضوع "شناسایی و اولویت بندی عوامل اثر گذار جهت ترغیب شرکت ها به صادرات از بنادر با فرآینده تحلیل سلسله مراتبی"تحت حمایت سازمان بنادر با دریافت نمره 80/18 و با درجه بسیار خوب شد.
دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی به مظور انتقال دانش و مهارت و آماده سازی دانشجویان برای تصدی مشاغل مختلف حرفه ای مدیریت در سازمانها و ارگانهای مرتبط با حمل و نقل و بازرگانی دریایی اعم از دولتی و غیر دولتی و نیز ادامه تحصیل در دوره دکتری در شاخه های مختلف علوم و فنون حمل و نقل بین المللی تدوین شده است.
تدریس دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دریایی از مهرماه سال 1393 در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان تنها برگزار کننده این دوره تخصصی در بین دانشگاههای کشور آغاز وتا کنون سه دوره در این مقطع پذیرش صورت گرفته است.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 89819

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/89819/فارغ-التحصیلی-اولین-دانش-جوی-کارشناسی-ارشد-م-دیریت-بازرگانی-دریایی-کشور-دان-شگاه-چ-ابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir