کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

شیعه و سنی با پذیرایی از زائرین حسینی، وحدتی مثال زدنی را به نمایش گذاشتند/ محسن خزایی در راه دفاع از اسلام ناب محمدی به شهادت رسید

پایگاه خبری لادیز , 28 آبان 1395 ساعت 19:27

امام جمعه اهل سنت میرجاوه گفت: خبرنگار شهید استان ما برای نشان دادن چهره خبیث داعش به جهانیان و دفاع از اسلام ناب به جمع مدافعان اسلام پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون،به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میرجاوه، اظهار کرد: اسلام دین رافت و مهربانی و پیامبر اسلام پیام آور رحمت و رافت برای تمام آزادگان جهان است اما امروز تروریست های داعش قصد دارند چهره اسلام را خدشه دار کنند و در عراق و سوریه جنایات بی شماری مرتکب شده و مردم را قتل عام می کنند.

وی افزود: در زمان پیامبر با اسرا با مراعات رفتار می شد اما داعش به اسرا هم رحم نمی کند و کودک و بزرگ، زن و مرد را به خاک و خون می کشد، اما فرزندان ما نخواهند گذاشت تا دست پروردگان آمریکا و اسراییل به نام اسلام به جنایات خود ادامه دهند و چهره اسلام ناب محمدی را خدشه دار کنند، همان طور که "محسن خزایی" خبرنگار شهید استان ما برای نشان دادن چهره خبیث داعش به جهانیان و دفاع از اسلام ناب به جمع مدافعان اسلام پیوست و به درجه رفیع شهادت نائل شد و افتخاری دیگر برای سیستان و بلوچستان خلق کرد و شهادت وی را به رهبر انقلاب و مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت می گویم.

وی با اشاره به سفر استاندار سیستان و بلوچستان به میرجاوه، خاطرنشان کرد: استاندار در سفر به پایانه مرزی و شهرستان میرجاوه از نزدیک با مشکلات مردم این شهرستان اشنا شدند و برای فعال شدن بازارچه مرزی ،مشکلات افت ولتاز برق و تعرفه های برق نیز قول های مساعدی دادند.

مولوی ریگیان پور ضمن قدر دانی از مردم فهیم میرجاوه در استقبال از زوار پاکستانی اربعین، تاکید کرد: حدمت به زائرین توسط ادارات و نهادها و سپاه شهرستان میرجاوه و مردم تسنن و تشیع ستودنی است و مردم فهیم میرجاوه میزبانان خوبی برای زائرین بودند و شیعه و سنی در کنار هم با پذیرایی از زائرین حسینی، وحدت مثال زدنی مردم ایران را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان ضرورت حفظ و نگهداری از بیت المال ، اذعان کرد: شکستن لامپ های معابر و آسیب زدن به اموال عموی خیانت به بیت المال است، در حفظ تابلوهای راهنمایی و رانندگی دقت شود چراکه تابلوها و علائم راهمایی و رانندگی برای حفظ سلامت مردم است و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث سلامت و ایمنی خود مردم می باشد.

وی تصریح کرد: فنی و حرفه ای شهرستان میرجاوه دارای تجهیزات خوبی است اما کمبود مربی داریم که با تامین مربی فنی و حرفه ای می توان زمینه یادگیری مشاغل و حرفه های مختلف را برای جوانان و نوجوانان ما فراهم آورد تا جوانان دنبال یادگیری مشاغل مفید رفته و به مشاغل کاذب روی نیاورند.

انتهای پیام/4941


کد مطلب: 89858

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/89858/شیعه-سنی-پذیرایی-زائرین-حسینی-وحدتی-مثال-زدنی-نمایش-گذاشتند-محسن-خزایی-راه-دفاع-اسلام-ناب-محمدی-شهادت-رسید

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir