تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان از اجرای 135 عنوان برنامه طی هفته بسیج در پایگاه های مقاومت این شهرستان خبر داد.
تفکر بسیجی راه مقابله با دشمنان/ اجرای 135 عنوان برنامه در پایگاه های مقاومت بسیج زاهدان
به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از زاهدانه، سرهنگ موسی اصغری حسامیه در جلسه شورای اداری شهرستان زاهدان با بیان اینکه تفکر بسیجی توطئه دشمنان را خنثی می کند، اظهار داشت: شهدا درس ایثار و شهادت را از شهدای کربلا آموخته و امروز الگوی ما در زندگی هستند از اینرو اگر دشمن بخواهد کوچکترین تعرضی به کیان این مرز و بوم داشته باشد با همان تفکر عاشورایی و انقلابی با آنها برخورد خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در تمامی عرصه ها پیشتاز است، گفت: نگاه بسیج نگاهی دینی و جهادی است که تاکنون در اهم عرصه ها به ویژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی گام های موثری برداشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در ادامه با اشاره به اجرای 135 عنوان برنامه طی هفته بسیج در پایگاه های مقاومت این شهرستان افزود: روز اول این هفته با عنوان "بسیج، پژواک ندای حضرت زینب (س)" نام گذاری شده که شرکت در راهپیمایی و تجمع اربعین حسینی، برپایی نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج، دیدار با خانواده شهدا و نشست حلقه سرگروه های صالحین از جمله برنامه های مهم این روز می باشد.
وی برگزاری نشست های روشنگری صالحین و یادواره شهدا، برگزاری شورای امر به معروف و نهی از منکر، برپایی ایستگاه صلواتی و برگزاری مسابقات محله و محفل انس با قرآن را از مهمترین برنامه های دومین روز هفته بسیج با شعار "بسیج، انقلابی گری و ظلم ستیزی" بیان کرد.
وی اضافه کرد: "بسیج، انقلابی گری و پیش رفت" عنوان سومین روز از این هفته است و برنامه هایی مانند دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثار گران، برگزاری نشست روشنگری مردمی، اهدای خون توسط بسیجیان در این روز اجرا می شود.
سرهنگ اصغری حسامیه تصریح کرد: برنامه هایی همچون ویزیت رایگان بسیجیان، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی، برگزاری جشنواره غذای سالم و اقتصاد مقاومتی، نشست بصیرتی رهروان ولایت توسط حوزه های مقاومت برای چهارمین روز از هفته بسیج که با شعار "بسیج، انقلابی گری و کار آفرینی" نام گذاری شده در نظر گرفته شده است.
وی غبارروبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و آبروی محله، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و برگزاری مسابقات بومی محلی را از جمله برنامه های پنجمین روز از هفته با عنوان "بسیج، انقلابی گری و ایثار" عنوان کرد.
وی از نامگذاری روز بعد با عنوان "بسیج، انقلابی گری و اقتدار جهانی" خبر داد و افزود: اهم برنامه های این روز تجمع بزرگ بسیجیان سطح شهرستان و حضور منسجم و ملبس در نماز عبادی سیاسی روز جمعه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: در روز پایانی هفته بسیج که با عنوان "بسیج، انقلابی گری و مبارزه با فساد و اشرافی گری" نام گذاری شده، برنامه هایی مثل نهضت روشنگری با موضوع تبیین نقش مردم، برگزاری نشست مشترک روشنگری خواهران تشیع و تسنن، دیدار خانواده شهدا و مسابقات نقاشی با موضوع اسرائیل رژیم کودک کش برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcbgwbw.rhb9zpiuur.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما