کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری جشن میلاد نبی اکرم(ص) در میرجاوه

پایگاه خبری لادیز , 27 آذر 1395 ساعت 21:10

مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)به مناسبت هفته وحدت با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهرستان میرجاوه برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ همزمان با 17 ربیع الاول مراسم جشن میلاد نبی اکرم (ص) و همچنین حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم و مسئولین شهرستان میرجاوه در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد.

جانشین سپاه شهرستان میرجاوه در این مراسم اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام  بر اتحاد و یکپارچگی مسلمانان تاکید فراوان داشتند و در دوران زندگی پرثمر خود همواره در جامعه، محور وحدت بودند، وحدت مسلمانان جهان و تبعیت از زندگی پیامبر بزرگ اسلام (ص) رمز پیروزی در برابر دشمنان است.

 سرهنگ پاسدارحسین قنبری  وحدت و یکپارچگی مسلمانان در مواجهه با ترفندها و کینه ورزی‌های دشمنان اسلام تحت رهبری مقام عظمای ولایت در این برهه حساس از تاریخ را به عنوان مهمترین وظیفه در راستای رسالت برشمرد و افزود:پیروزی انقلاب اسلامی که نقطه عطف تاریخ این سرزمین است  در سایه وحدت اتفاق افتاد و اقتدار امروز کشور مرهون رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و خون شهیدان است و ما بايد در هر شرايطي پاسدار خون شهدا باشيم، بدون شك امنيت، وحدت، ايمان امروز خود را مديون خون این غیورمردان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ولادت پیامبر اکرم(ص)  منشا حقیقی وحدت امت اسلامی و فرصت مغتنمی است تا فرق مختلف اسلامی، وحدت و یکدلی بین خود را افزایش دهند تا قدرت اسلام افزایش یابد.

انتهای پیام/4941

 


کد مطلب: 90647

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/90647/برگزاری-جشن-میلاد-نبی-اکرم-ص-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir