کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان:

اغفالگران تاتو در شبکه های مجازی به دام افتادند/ دستگیری اعضای باند تاتو در زاهدان

پایگاه خبری زاهدانه , 4 دی 1395 ساعت 13:24

رئیس پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند تاتو در شهرستان های زاهدان و زابل خبر داد و گفت: این افراد در شبکه های مجازی اقدام به اغفال کردن افراد مبنی بر انجام دادن تاتو می کردند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از زاهدانه، علی محمدی پیش از ظهر امروز در گفت وگو با اصحاب رسانه از دستگیری اعضای باند تاتو در در استان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی و پلیس فتا در عملیاتی مشترک در تعاقب رصد مداوم فضای مجازی، باندی را که به صورت غیر قانونی اقدام به ترویج و جذب افراد برای خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی در فضای مجازی می ‌کردند، شناسایی کردند.
وی با اشاره به اینکه اعضای این باند 6 نفره مرد بودند، گفت: این افراد سودجو، با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، به صورت شبکه ای وسازمان یافته، افراد جوان و به ویژه بانوان را با ترفندهای مختلف، برای انجام خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی در شهرستان زاهدان و زابل شناسایی و اغفال می‌کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان با اشاره به اینکه اعضای این باند پس از شناسایی افراد و اغفال آنان، در قبال انجام خالکوبی، تتو و ماساژ درمانی مبالغی بین 30 الی 300 هزار تومان دریافت می‌کردند، گفت: اعضای این باند در نتیجه چند روز اقدامات اطلاعاتی و فنی شبانه روزی، روز گذشته در دو عملیات هماهنگ در شهرستان‌های زاهدان و زابل دستگیر شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از پاتق های این متهمان ، تعداد چهار دستگاه تتو،یک هزار 200 عدد سوزن تتو ومقادیری لوازم مخصوص تتو و اشکال مختلف شیطان پرستی را کشف کردند.
محمدی تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.
این مسئول در پایان از شهروندان خواست با توجه به اینکه فعالیت اینگونه افراد از نظر وزارت بهداشت و درمان غیرمجاز بوده و خالکوبی، تتو و استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی، سلامت جسمانی و زیبایی افراد را تهدید می کند، هرگونه فعالیت و موارد مشکوک را در این خصوص از طریق شماره تلفن 110 باپلیس درمیان بگذارند.
انتهای پیام/

 


کد مطلب: 90834

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/90834/اغفالگران-تاتو-شبکه-های-مجازی-دام-افتادند-دستگیری-اعضای-باند-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir