کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش:

فضای مدیریت فناوری در آموزش و پرورش نادرست است/ ۴۲۵ هزار کلاس درس در کشور وجود دارد

9 دی 1395 ساعت 7:26

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: با توجه به اینکه، فضای مدیریت فن آوری در آموزش و پرورش کشور نادرست است انتظار می رود تمامی بخش ها به یاری این مجموعه بشتابند.


به گزارش عصرهامون به نقل از  پایگاه خبری اوشیدا؛ اسفندیار چهاربند در در دیدار با مدیران و کارکنان اداری آموزش و پرورش سیستان که در شهرستان زابل برگزار شد اظهار داشت: در سراسر کشور ۴۲۵ هزار کلاس درس وجود دارد که توسط ۵۴۰ هزار دبیر، معلم و استادکار اداره می شوند.

چهاربند با بیان اینکه، آموزش و پرورش دارای ۹۵۰ هزار شاغل می باشد ادامه داد: منابع انسانی بزرگترین سرمایه در هر بخش به شمار می رود که با وجود آن بسیاری از کمبودها رفع می شود.

معاون وزیر و رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، هر دانش آموز به طور میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان هزینه بر دوش دولت می گذارد تصریح کرد: با توجه به ایرادات وارده بر کلاس های تست و کتب مربوطه، برای ورود به مدارس تیزهوشان و همچنین نمونه باید آزمون های تستی کمی، اصلاح شود.


وضعیت نامطلوب معیشتی تاثیر به سزایی بر وضعیت تحصیل دانش آموزان منطقه گذاشته است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زابل عنوان کرد: وضعیت نامطلوب اقتصادی و معیشتی حاکم بر منطقه سیستان، تاثیر به سزایی بر زندگی دانش آموزان و به ویژه تحصیل آنان گذاشته است.

علی اکبر بزی با بیان اینکه، یک هزار و ۶۹۵ دانش معلم در منطقه سیستان در ۶ منطقه آموزش و پرورش به کار تعلیم دانش آموزان اشتغال دارند ادامه داد: ۹۰ هزار و ۸۰۱ دانش آموز در چهار هزار و ۱۹۷ کلاس در منطقه سیستان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام///


کد مطلب: 90971

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/90971/فضای-مدیریت-فناوری-آموزش-پرورش-نادرست-۴۲۵-هزار-کلاس-درس-کشور-وجود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir