کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار شهرستان میرجاوه:

انقلاب اسلامی ایران بر گرفته از اندیشه‌های امام حسین(ع) است

پایگاه خبری لادیز , 24 دی 1395 ساعت 15:32

معاون فرماندار شهرستان میرجاوه گفت: برنامه ریزی جهت حضور حداکثری مردم و استفاده از ظرفیت مردمی برای برپایی مراسمات از اهداف و اولویتهای اصلی و اساسی همه دستگاههای اجرایی خواهد بود .


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر با حضور معاون فرماندار و روسای ادارات در سالن اجلاس فرمانداری شهرستان میرجاوه برگزار شد .

معاون فرماندار در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات ایام الله دهه فجر اظهار کرد:انقلاب اسلامی  ما بر گرفته از اندیشه‌های امام حسین(ع) به رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) بود که با سلاح ایمان در مقام توپ و تانک و مسلسل به پیروزی رسید.

 اسحاق زورقی افزود: بیان دستاوردها های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم و نسل جوان از الویت های برنامه های دهه فجر در شهرستان است و علاوه بر آذین بندی و نصب بنر های مناسب بر سردرب ادارات، با شور شکوه بیشتر از گذشته به استقبال این ایام خسته خواهیم رفت .

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر در شهرستان میرجاوه، بیان کرد:  برگزاری مسابقات و محافل بزرگ قرآنی، تجلیل از فعالان مذهبی از جمله برنامه های شهرستان میرجاوه، افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی ، طر ح های خود اشتغالی  ، نواختن زنگ انقلاب ،  تجدید میثاق با شهدا ، محفل انس با قرآن کریم ، برگزاری یادواره شهدا ، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، غبار روبی گلزار شهدای گمنام ، برگزاری شب شعر ، دیدار با خانواده های شهدا و اکرام ایتام از جمله برنامه های شهرستان میرجاوه در ایام الله دهه مبارک فجر خواهد بود .

وی با اشاره به حساسیت موضوع  دهه مبارک فجر و فعالیت شبانه روزی  ضد فرهنگی دشمن در منطقه، خاطر نشان کرد : با ایجاد وحدت و برگزاری هرچه با شکوه تر این مراسمات و برنامه ها مانع ایجاد اختلال عناصر ضد انقلاب در این زمینه خواهیم بود .

انتهای پیام /4941


کد مطلب: 91334

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/91334/انقلاب-اسلامی-ایران-گرفته-اندیشه-های-امام-حسین-ع

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir