تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۰
نماینده ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درجنوب سیستان و بلوچستان قابل قبول نیست، گفت: متاسفانه به برخی از میراث های گرانبها در استان بی توجهی شده است.
بی توجهی به میراث گرانبهای تاریخی در سیستان وبلوچستان/ عملکرد میراث فرهنگی در جنوب استان قابل قبول نیست
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر عصرهامون به نقل از زاهدانه، در حالی سال 96 از سوی استاندار سیستان وبلوچستان سال "مقصد گردشگری" معرفی شده است که بسیاری از آثار باستانی استان در حال تخریب و برخی سرایی برای جویندگان گنج شده است.

عملکرد مدیر کل میراث فرهنگی سیستان وبلوچستان قابل قبول نیست
در این رابطه محمد نعیم امینی فرد در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به عملکرد میراث فرهنگی در سیستان وبلوچستان اظهار داشت: متاسفانه عملکرد مدیر کل میراث فرهنگی استان در جنوب سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
وی افزود: این اداره کل در زمینه میراث فرهنگی منطقه جنوب استان از قبیل قلعه بمپور و اسپیدژ ضعیف عمل کرده است و متاسفانه به این میراث گرانبها بی توجهی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان درگیر کارهای ستادی است
وی گفت: قطعا توجه به همه ظرفیت های میراث فرهنگی و گردشگری استان اعم از شمال و جنوب استان می تواند باعث توسعه بیشتر استان شود.
نماینده ایرانشهر تصریح کرد: متاسفانه به نظر می رسد مدیر کل میراث فرهنگی استان درگیر کارهای ستادی است و در خصوص استفاده از ظرفیت های گردشگری و میراث فرهنگی جنوب استان کوتاهی انجام می شود.
انتهای پیام/
  https://www.asrehamoon.ir/vdcawano.49n6e15kk4.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما