کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شب های سرد و سخت سیل زدگان چادرنشین/ سیل زده های دلگان چشم انتظار حضور استاندار

16 بهمن 1395 ساعت 11:50

در حالی که برای سومین بار طی 15 روز گذشته سیلاب در دلگان رخ داده که تاکنون هیچ مسوول دولتی استانی و کشوری از این منطقه سیل زده بازدیدی نداشته است.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دلگان پرس، در حالی بارش باران از دو شب قبل در جنوب غرب سیستان و بلوچستان آغاز شد که مردم سیل زده برخی از روستاها و محله های شهرستان دلگان بر اثر سیلاب اوایل بهمن ماه در  چادر اسکان داده شده بودند. مردمی که چادر تنها دارایی آنها بود چرا که کپر و اتاق های خشتی و گلی آنها را سیلاب از بین برده بود و یا محل مطمئنی برای سکونت نیست.
اما سردی هوای و بارش باران تنها مشکل این مردم نیست بلکه نبود سوخت و برق یکی دیگر از مشکلاتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنند.
علی ای حال با توجه به اینکه سومین سیلاب در 15 روز گذشته در شهرستان دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان رخ داده است که هیچ مسوول دولتی و استاندار از مرکز استان و یا حتی مسوولان کشوری از مناطق سیل زده این منطقه محروم و مستضعف بازدید نکرده اند.
در هر حال مسوولان شهرستانی، استانی و کشوری بدانند که مردم سیل زده شهرستان دلگان شب گذشته برایشان بسیار سخت و سرد بوده است.
گفتنی است بنا بر پیشنهاد سازمان هواشناسی سه شب آینده با توجه به وزش باد، این مناطق شب های قندیلی و سردتری را در پیش دارند.
شهرستان محروم دلگان در 475 کیلومتری جنوب غرب شهر زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار مجید بامری
انتهای پیام/


کد مطلب: 91921

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/91921/شب-های-سرد-سخت-سیل-زدگان-چادرنشین-زده-دلگان-چشم-انتظار-حضور-استاندار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir