کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی؛

افتتاح سه کارگاه دوخت لباس نظامی در شهرستان زابل و علی اکبر/ اشتغالزایی برای ۶۰ نفر در راستای اقتصاد مقاومتی+تصاویر

18 بهمن 1395 ساعت 12:20

سه کارگاه دوخت لباس نظامی به منظور ایجاد اشتغال برای خانوادهای بی سرپرست و محروم به همت قرارگاه عملیاتی شهید هراتی در شهرستان زابل و شهر علی اکبر افتتاح شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از  اوشیدا؛ فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی در مراسم افتتاح همزمان سه کارگاه خیاطی اشتغالزایی در شهرستان زابل وعلی اکبر گفت: با توجه به تاثیر اجرای طرح های زود بازده در حوزه اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه هایی که قرارگاه عملیاتی شهید هراتی به شدت نسبت به اجرایی و عملی شدن آن توجه و تاکید دارد اشتغالزایی با طرح های زود بازده است.

پرویز آبسالان ادامه داد: قرارگاه شهید هراتی به بخش ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی توجه ویژه ای دارد و به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به رفع محرومیت و ایجاد اشتغال برای محرومین وخانواده های بی سرپرست ظرف سال های اخیر توجه جدی را به آن معطوف داشته است.

آبسالان خاطرنشان کرد: طرح کارگاه خیاطی دوخت لباس نظامی در زمره طرح های اقتصاد مقاومتی و در عرصه خیاطی می باشد که در هر کارگاه تعداد ۲۰ نفر مشغول به کار می شوند

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی ادامه داد: برای اجرای این سه طرح که برای ۶۰ نفر ایجاد اشتغالزایی داشته در مجموع مبلغ یک میلیارد ریال از تسهیلات طرح اشتغالزایی و محرومیت زدایی استفاده شده است.
وی در پایان گفت: سپاه پاسداران با تلاش مضاعف در جهت اشتغالزایی و رفع محرومیت از چهره سیستان و بلوچستان اقدام می کند چرا که ایجاد اشتغال مهم ترین نیاز منطقه جهت زدودن فقر به شمار می رود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 92015

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/92015/افتتاح-سه-کارگاه-دوخت-لباس-نظامی-شهرستان-زابل-علی-اکبر-اشتغالزایی-۶۰-نفر-راستای-اقتصاد-مقاومتی-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir