کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرستان زابل خبر داد:

بزرگترین رویداد حفظ قرآن کریم در زابل برگزار می شود/ اعتلای فرهنگ قرآنی تحقق تدابیر رهبرانقلاب

خبرنیمروز , 25 بهمن 1395 ساعت 11:48

معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرستان زابل گفت: آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشته حفظ در زابل برگزار می شود.


به گزارش سروس عصرهامون به نقل از خبرنیمروز، حجت السلام والمسلمین محسن اشرفیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: قرآن یک کتاب عادی نیست، بلکه کلام خداوند است که باید به کلمات آن توجه ویژه داشت و معانی آن را دریافت و آن را در رأس زندگی قرار داد که به‌دنبال آن نیز انس با قرآن کریم به‌وجود می‌آید.
وی افزود: آزمون شفاهی و کتبی حفظ قرآن کریم نیز ۲۸ بهمن ماه ساعت 9 صبح در مصلی المهدی زابل برای تمامی رده های سنی برگزار خواهد شد.
حجت السلام اشرفیان تصریح کرد: این آزمون در رشته ترتیبی در هفت رشته حفظ جزء 30، حفظ جزء 30 و1، حفظ جزء 30 و 2 و 1، حفظ 5 جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ 20 جزء اول و حفظ کل قرآن توسط سازمان اوقاف وامور خیریه برگزار می شود.
معاون فرهنگی اداره اوقاف بیان کرد: داوطلبینی که در آزمون شفاهی نمره 70 به بالا را کسب کنند گواهینامه معتبر حفظ قرآن کریم اعطاء خواهد شد.
حجت السلام اشرفیان ادامه داد: به کلیه شرکت کنندگان به قید قرعه کمک هزینه حج عمره، عتبات عالیات، کمک هزینه مشهد مقدس و ده ها جوایز نفیس دیگر اهدا خواهد شد.
وی یکی از اهداف این طرح را انس بیشتر با آیات و معارف الهی، ترغیب و تشویق حافظان قرآن برشمرد و اذعان داشت: طرح سراسری تربیت حافظان قرآن کریم از سال 91 در لبیک به فرمان قرآنی مقام معظم رهبری با هدف تربیت میلیون ها حافظ قرآن کریم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 92209

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/92209/بزرگترین-رویداد-حفظ-قرآن-کریم-زابل-برگزار-می-شود-اعتلای-فرهنگ-قرآنی-تحقق-تدابیر-رهبرانقلاب

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir