کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان بیان کرد:

حضور ۶۵۴ نفر ورزشکار بسیجی در بازی های بومی و محلی دلگان

دلگان پرس , 26 بهمن 1395 ساعت 9:55

حسین شهرکی گفت: جشنواره بازیهای بومی و محلی شهرستان دلگان با حضور 654 نفر ورزشکار بسیجی برگزار شده است.


به گزارش عصرهامون، حسین شهرکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان در گفتگو بادلگان پرس، با بیان اینکه در حالی که اولین جشنواره بازی های بومی و محلی، یادبود شهدای مدافع حرم در این شهرستان برگزار شد، گفت: در این بازیها 654 نفر ورزشکار خواهر و برادر در رشته های مختلف ورزشی حضور داشتند.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته های شترسواری، فوتسال، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت، دوچرخه سواری، و دومیدانی برگزار شده ، افزود: جشنواره بازی های بومی و محلی به مدت 15 روز در جریان بوده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان تصریح کرد: رشته فوتسال با حضور 19 تیم از سطح شهرستان برگزار شده که تیم های شهید نبی بخش بامری، ستاد نماز جمعه دلگان و هودیان زمین به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده اند.
شهرکی ادامه داد: همچنین در رشته دوومیدانی که باحضور 98 نفر برگزار شده است، کاظم جعفری، یونس بامری، روح الله پورمرادی، نادر قنبری و یوسف بامری مقام های اول تا پنجم را به دست آورده اند.
وی با تاکید بر اینکه در مسابقات شترسواری دلگان 22 نفر حضور داشته اند، اظهار کرد: در این رشته دلمراد بامری مقام اول، حیدر بامری مقام دوم و شهدوست بامری مقام سوم را کسب کرده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان بیان کرد: رشته طناب کشی خواهران با حضور 94 نفر برپا شد که تیم حسین آباد مقام اول را به دست آورده است.
حسین شهرکی گفت: در مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی ، سجاد بامری، علم بامری و محد رضا بامری به ترتیب مقام های  اول تا سوم راکسب کرده اند.
وی با بیان اینکه مسابقه دوچرخه سواری با حضور 84 نفر برگزار شده است، تصریح کرد: مقام های اول تا پنجم بخش الف را به ترتیب فرشید عبداللهی، میلاد بامری، محمدزکریا مرادی، مهدی پایدار و زکریا بامری کسب کرده اند، همچنین علی اکبر بامری، ابوالفضل بامری، علیرضا بامری، محمد بامری و محمد بامری در بخش دوم به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کرده اند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان با اشاره به اینکه به نفرات و تیم های برتر شرکت کننده در این مسابقات، لوح تقدیر و همچنین جوایزی اهدا شده است، خاطرنشان کرد: جشنواره بازیهای بومی و محلی با همکاری اداره ورزش و جوانان، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان برگزار شده است.
انتهای پیام/8306


کد مطلب: 92218

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/92218/حضور-۶۵۴-نفر-ورزشکار-بسیجی-بازی-های-بومی-محلی-دلگان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir