کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول شبکه بهداشت شهرستان میرجاوه:

تمامی مراکز درمانی میرجاوه آماده ارائه خدمت به شهروندان در ایام نوروز هستند

پایگاه خبری لادیز , 27 اسفند 1395 ساعت 18:36

مسئول شبکه بهداشت شهرستان میرجاوه از آمادگی بیمارستان و مراکز درمانی این شهرستان برای ارائه خدمات به مردم و مسافران در ایام نوروز خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، مسئول شبکه بهداشت شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: شبکه بهداشت و بیمارستان شهرستان میرجاوه در ایام نوروز به صورت شبانه روزی به مردم ارائه خدمات خواهد کرد و خدمات دهی در این ایام به روال عادی انجام می گیرد و تمام مراکز درمانی  این شهرستان  برای خدمت رسانی به مردم و مسافران در ایام نوروز آمادگی کامل دارند.

چوبان با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز تعطیل و محدود نمی شود، افزود: تمامی پرسنل و کارکنان مرکز درمانی شهرستان میرجاوه به صورت شیفتی آماده خدمت به همشهریان و مسافران نوروزی هستند و یک پزشک به صورت مداوم در مراکز درمانی برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم در ایام نوروز هر زمانی به بیمارستان و مراکز درمانی مراجعه کنند از خدمات این مراکز بهره مند می شوند، خدمات رسانی به مردم حتی در روز تحویل سال نیز پابرجاست و برای خدمت رسانی بهتر به مردم  یک پزشک و مامای جانشین از مرکز استان در میرجاوه مستقر می شوند.

رییس بیمارستان دارلشفاء میرجاوه با اشاره به فعالیت 24 ساعته اورژانس در ایام تعطیلات، تاکید کرد: پایگاه اورژانس شهرستان و اورژانس هوایی در ایام تعطیلات در آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز حوادث به امدادرسانی به مردم و مسافران بپردازند.

وی اذعان کرد: بازرسی اکیپ های بهداشت محیط از اول اسفند تا 15 فروردین 96 با اولویت نظارت بر مراکز و اماکن حساس و سامانه های آبرسانی به منظور حفظ و ارتقا سطح سلامت جامعه و کاهش و کنترل بیماریهای واگیر و غیرواگیر مرتبط با آب و مواد غذایی انجام می شود و کارشناسان و بازرسان بهداشت محیط کلیه نظارت های لازم را به صورت روزانه انجام می دهند.
انتهای پیام/4941


کد مطلب: 92892

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/92892/تمامی-مراکز-درمانی-میرجاوه-آماده-ارائه-خدمت-شهروندان-ایام-نوروز-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir