کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اجرای ویژه برنامه های هفته سلامت در شهرستان میرجاوه

پایگاه خبری لادیز , 30 فروردين 1396 ساعت 19:02

همزمان با هفته سلامت، ویژه برنامه‌های متنوع بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در شهرستان میرجاوه اجرا می شود.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ همزمان با هفته سلامت، ویژه برنامه‌های متنوع بهداشتی، فرهنگی و آموزشی در شهرستان میرجاوه اجرا می شود.

فاطمه بزی کارشناس آموزش سلامت مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه اظهار کرد: برنامه های هفته سلامت همزمان با سراسر کشور ازابتدا تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار 'زندگی سالم، با نشاط و امید' برگزار می شود.

وی با اشاره به این مطلب که بر نامه های مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه در راستا افزایش سطح سلامت خانواده  و اطلاع رسانی به جامعه است افزود : هفته سلامت بهانه ای است که خدمات ارائه شده به مردم در حوزه بهداشت و درمان به خوبی برای جامعه بازگو و اهمیت این مقوله در میان جامعه ارتقاء یابد .

کارشناس آموزش سلامت شهرستان میرجاوه با اشاره به حجم بالای فعالیت های بهداشتی و مشاوره ای  این مرکز خاطر نشان کرد : برنامه های این مرکز در هفته سلامت شامل  اجرای مسابقه و جشنواره غذا های سالم در مدارس ، نواختن زنگ سلامت، برپایی نمایشگاه سلامت در مدارس،  جشنواره نقاشی با موضوع سلامت ،  برگزاری همایش پیاده روی عمومی ، تشکیل کمپین های ایمن سازی و ارتقاءسلامت  به صورت واکسیناسیون مادران باردار و کودکان ، تقدیر و آموزش سفیران سلامت ، شناسایی و غربالگری افراد در زمینه سلامت روان  است .

وی با بیان این مطلب  که آموزش عمومی به مردم مهمترین راهکار افزایش سلامت جامعه می‌باشد تصریح کرد : آموزش سلامت در نیازهای فردی سلامت ،در قالب مرز مشترک خود با دو فاکتور دیگر ارتقای سلامت یعنی حفاظت از سلامت و پیشگیری از بیماریها ایفای نقش می کند و بخش سلامت را در ارائه خدمات آموزش سلامت علمی ،کاربردی و متکی بر شواهد و مبتنی بر جامعه توانمند می سازد.
انتهای پیام/4941

 


کد مطلب: 93626

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/93626/اجرای-ویژه-برنامه-های-هفته-سلامت-شهرستان-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir