ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> دولت پاکستان باید تروریست ها را تحویل جمهوری اسلامی بدهد | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
نماینده مردم خاش، میرجاوه و نصرت آباد در مجلس گفت:از دولت پاکستان، سفارت پاکستان در تهران و سرکنسولگری پاکستان در زاهدان تمام تلاش و امکانات خود را به کار ببندند تا این تروریست ها را تحویل جمهوری اسلامی بدهند وگرنه نیروهای نظامی و مردم ما خود تکلیف این تروریست ها را روشن خواهند کرد.
دولت پاکستان باید تروریست ها را تحویل جمهوری اسلامی بدهد
به گزارش سرویس سیاسی عصرهامون ؛علی کرد در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: این حرکت ناجوانمردانه تروریست های ملعون از نظر تمام مردم و مسئولین محکوم است و تمام تلاش خود را برای شناسایی محل اختفا این تروریست ها به کار می بندیم تا انتقام فرزندان خود را از آنان بگیریم.

وی افزود:از دستگاه دیپلماسی کشور می خواهیم همه تلاش خود را برا ی دستگیری تروریست ها ، باز گرداندن سرباز اسیر و تحویل این مجرمین به کشور به کار ببندند،  دولت پاکستان، سفارت پاکستان در تهران و سرکنسولگری پاکستان در زاهدان باید تمام تلاش و امکانات خود را به کار ببندند تا این تروریست ها را تحویل جمهوری اسلامی بدهند وگرنه نیروهای نظامی و مردم ما خود تکلیف این تروریست ها را روشن خواهند کرد.

علی کرد بیان کرد:تروریست ها جیره خواران استکبار جهانی هستند و هرگز نمی توانند با این اقدامات کورکورانه بین مردم شیعه و سنی کشور تفرقه بیفکنند، چراکه مردم ما زیر پرچم انقلاب اسلامی در حفاظت از خاک خود جان خویش را فدا می کنند  اجازه نمی دهند عده ای خود فروخته امنیت و اتحاد مردم را به خطر بیندازند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: شهدای مرزبان جاییگاه رفیعی نزد خداوند و ملت ایران دارند و مردم ایران هرگز جانفشانی فرزندان غیور مرزبان خویش را فراموش نخواهند کرد و یادشان تا ابد در قلب ملت ایران است، تروریست های خودفروخته پاسخ این اقدام ناجوانمردانه خود را خواهند گرفت و انتقام خون جوانان شهیدمان را از تکفیری ها می گیریم.

انتهای پیام/4941

https://www.asrehamoon.ir/vdcgtq9y.ak9ty4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما