کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاییدصلاحیت بیش از 17 هزار نامزد انتخابات شوراها در سیستان وبلوچستان

سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان , 20 ارديبهشت 1396 ساعت 17:59

صلاحیت بیش از 17هزار نامزد انتخابات شوراها در سیستان و بلوچستان تایید شد.


به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،رئیس اداره انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان گفت: صلاحیت 17 هزار و 946 نفر از مجموع بیش از 18 هزار نامزد نام نویسی شده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تا کنون در هیات های اجرایی و نظارت استان و هیات نظارت مرکز تایید شده است.

 
 
محمد سرایانی افزود: هزار و 168 نفر از این افراد در حوزه شهری و 16 هزار و 778 نفر در حوزه روستایی نامزد شرکت درپنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی سیستان و بلوچستان هستند.
 
 
وی افزود: در مجموع صلاحیت 328 نفر از داوطلبان نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر (101 نفر) و روستا (227 نفر) سیستان و بلوچستان در هیات های اجرایی و نظارت تا دوم اردیبهشت رد شده بود که در مدت تعیین شده برای بررسی شکایات نامزدها تا کنون صلاحیت 57 نفر در حوزه شهری و 90 نفر در حوزه روستایی تایید شده است.
 
 
وی گفت: حدود 280 نفر از نامزدهای حضور در انتخابات شوراها در استان تا کنون انصراف خود را اعلام کرده اند و شماری از نامزدها نیز از ابتدای زمان بررسی صلاحیت ها تا کنون بعد از رد صلاحیت شکایتی تنظیم نکردند.
 
 
وی اظهار داشت: فرصت تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 21 اردیبهشت آغاز و تا 24 ساعت قبل از آغاز رای گیری به اتمام می رسد.
 
 
تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از اول اردیبهشت آغاز شده است.
 
 
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
 
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 94260

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/94260/تاییدصلاحیت-بیش-17-هزار-نامزد-انتخابات-شوراها-سیستان-وبلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir