تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۲
نماینده مردم اهل سنت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سند 2030 در جامعه اسلامی قابلیت اجرایی ندارد گفت: برای ما تعجب برانگیز است که دولت چگونه زیر بار این موضوع رفته است.
سند آموزشی 2030 ابزاری برای به انحراف کشیدن جامعه اسلامی/ پذیرش این سند مصداق وطن فروشی است
مولوی نذیر احمد سلامی در گفتگو با عصرهامون سند آموزشی یونسکو را ابزاری برای به انحراف کشیدن جامعه اسلامی دانست و گفت: مسائل آموزشی موجود در این سند در تضاد با موازین شرعی و اسلامی است.

وی ادامه داد: این سند به دنبال به انحراف کشیدن جامعه دانش آموزی است و هدف آن انحراف اخلاقی در جامعه است.

مولوی سلامی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده در رابطه با سند 2030 عیان است که برخی موارد این سند با مسائل اعتقادی، حاکمیتی و قانون اساسی مغایرت دارد، تصریح کرد: همین دلایل کافی است که این سند در جامعه ایران قابلیت اجرایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تصویب این سند ضد اخلاقی از سوی وزرا تعجب می کنم، بیان داشت: ما نباید سندی را امضا کنیم که آینده کشورمان را در گرو آن قرار دهیم، مسئولان آموزش و پرورش هم باید مراقب باشند که مباحث ارزشی و معنوی کشورمان تضعیف نشود، نظام ما نظام جمهوری اسلامی است و قانون اساسی داریم و نمی توانیم خودمان را با کشورهایی که لائیک هستند و با قرآن و اسلام هیچ ارتباطی ندارند تطبیق دهیم.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: هیچ تردیدی نیست که عده ای می خواهند با این توطئه جامعه را به سوی انحطاط ببرد.

وی پذیرش این سند را مصداق وطن فروشی دانست و بیان کرد: برای ما تعجب برانگیز است که دولت چگونه زیر بار این موضوع رفته است.
 
انتهای پیام// https://www.asrehamoon.ir/vdchqknw.23nkkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما