تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۹
حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری گفت: سکوت خواص در مقابل تصویب و اجرای سند آموزشی یونسکودر جامعه اسلامی ما، خیانت به قرآن و همه مسلمانان است.
تمام بندهای سند 2030 بر خلاف قرآن است/ سکوت خواص در مقابل تصویب سند آموزشی یونسکو، خیانت به اسلام است
به گزارش عصرهامون، حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری کارشناس امور مذهبی و فرهنگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی دلگان پرس، با اشاره سند آموزشی یونسکو که به سند 2030 معروف است، گفت: این سند آموزشی طراحی شده برای غیراسلامی کردن جوامع مسلمانان است.
وی با اشاره به اینکه تهیه و تدوین چنین سند ننگینی توسط عوامل صهیونیست است، بیان کرد: سند 2030 برای جوامع مسلمانان نیست چرا که تمامی بندهای آن بر خلاف قرآن و احکام اسلامی است.
این کارشناس امور مذهبی و فرهنگی با تاکید بر اینکه دشمن از راه های مختلفی درصدد است که فرهنگ منحط را به جامعه مسلمان رسوخ دهد، افزود: سند آموزشی یونسکو یکی از آن طرح های دشمن است که هدف آن ضربه زدن به پایه مسلمان است.
حجت الاسلام والمسلمین محمد بامری با بیان اینکه کسانی که به دنبال اجرایی کردن این سند غیراسلامی در داخل کشورمان هستند، فریب دشمن را خورده اند، اضافه کرد: سکوت خواص در مقابل تصویب و اجرای این سند در جامعه اسلامی ما، خیانت به قرآن و اسلام است.
وی با اشاره به اینکه علما مسلمان چه شیعه و چه از اهل سنت، باید نسبت به این سند ننگین روشنگری کنند، اظهار کرد: علما در مقابل جامعه مسلمانان مسئول هستند و نباید بگذارند چنین قوانین ضداسلامی در جامعه اسلامی تصویب یا اجرا شود.
این کارشناس امور مذهبی و فرهنگی با تاکید بر اینکه سند آموزشی یونسکو چشم‌اندازی از بی احترامی و بی بندباری در جوامع مسمانان است، خاطرنشان کرد: قطعا مروجان آن کسانی هستند که از مسیر اخلاق و اسلام منحرف شده اند.
انتهای پیام/8306 https://www.asrehamoon.ir/vdcgu39y.ak9tq4prra.html
منبع : دلگان پرس
نام شما
آدرس ايميل شما