کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برپایی نمایشگاه عکس امام خمینی(ره) در پایانه مرزی میرجاوه

پایگاه خبری لادیز , 11 خرداد 1396 ساعت 18:11

به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) نمایشگاه عکس"نورعشق" در پایانه مرزی میرجاوه برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مرز میرجاوه در گفت وگو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن  سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس "نورعشق" با موضوع زندگانی پر بار حضرت امام خمینی (ره) و دیگر حوادث دوران انقلاب به منظور حفظ نام و یاد امام خمینی (ره) و آشنایی نسل جوان با سیره و اندیشه‌های امام راحل (ره) به همت نمایندگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل پایانه مرزی میرجاوه برگزار شد.

عباسعلی خواجه افزود:  این نمایشگاه  با هدف معرفی بیشتر زندگی ، مبارزات و شخصیت والای امام خمینی(ره) به مسافران و زائرین پاکستانی حرم رهبر کبیر انقلاب و ترویج و آشنایی با زندگی سیاسی، اجتماعی امام راحل برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز آزادگان جهان از امام خمینی(ره) الگو برداری می کنند، خاطرنشان کرد:امام خمینی(ره) با ایجاد نظام جمهوری اسلامی معادلات سیاسی جهان را برهم زد و موجبات بیداری و امیدواری مردم آزادیخواه دنیا را فراهم کرد. و شناساندن سیره و روش ایشان به جهانیان مهمترین رسالت همگان در این ایام است.

خواجه با اشاره به اینکه باید از ایام ارتحال به عنوان یک فرصت برای زنده نگه داشتن یاد، تفکر و اقدامات معمار کبیر انقلاب در جامعه بهره برد، تصریح کرد: یکی از رموز موفقیت امام راحل در تمام مراحل انقلاب صبر و استقامت بود. همان خصوصیاتی که پیامبر در دوران رسالت خود آن را متجلی ساخت و امام آن را در عصر حاضر به همه دنیا نشان داد.




انتهای پیام/4941


کد مطلب: 95125

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/95125/برپایی-نمایشگاه-عکس-امام-خمینی-ره-پایانه-مرزی-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir