کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان درشهرستان میرجاوه

پایگاه خبری لادیز , 26 خرداد 1396 ساعت 21:14

همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، مراسم شب قدر در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهرستان میرجاوه برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، به نقل ازپایگاه خبری لادیز، آیین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور عاشقان حق در مسجد صاحب الزمان شهرستان میرجاوه برگزار شد و عاشقان اهل بیت(ع)  با حضور در مساجد به راز و نیاز به درگاه الهی پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین احسان محمدی در این مراسم ضمن بیان فضیلت های شب های قدر اظهار کرد: شب های قدر از پر فضیلت ترین شبهای سال است و در این شب در های رحمت به سوی مومنان گشوده می شود و حاجت ها برآورده می شود و بسیار نیکو و پسندیده است که مردم از خداوند متعال حاجت های معنوی و با ارزشی را طلب کنند و به دنبال حاجات مالی نباشند .
وی افزود : شب‌های قدر شب‌هایی است برای استغفار و طلب آمرزش، شب‌هایی برای تعیین مقدرات و امضای پرونده اعمال به دست صاحب زمان مهدی موعود(عج)، شب‌هایی برای بازگشت به حق و آشتی با قرآن، شب‌هایی برای پیدا کردن خود و رها شدن از هر آنچه خدا را از ما می‌گیرد.
امام جماعت مسجد جامع صاحب الزمان(عج) شهرستان میرجاوه خاطر نشان کرد :شب قدر ازشب‌های مقدس و متبرک اسلامی است. خداوند در قرآن مجید از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است. در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد. این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است. عبادت در شب قدر برتر از عبادت هزار ماه است. در این شب، مقدرات یک سال انسان‌ها و روزی‌ها، عمرها و امور دیگر مشخص می‌شود.
 



 

 
انتهای پیام /4941


کد مطلب: 95620

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/95620/برگزاری-مراسم-احیای-شب-بیست-یکم-ماه-رمضان-درشهرستان-میرجاوه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir