کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم احیای شب بیست و یکم ماه رمضان در شهرستان دلگان برگزار شد+ تصاویر

دلگان پرس , 27 خرداد 1396 ساعت 20:56

به مناسبت شب بیست و یکم ماه رمضان، مراسم احیای شب قدر در شهرستان دلگان برگزار شده است.


به گزارش عصرهامون به نقل از دلگان پرس، مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان با حضور گسترده مردم در مساجد و حسینیه های جنوب غرب استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
لیالی قدر هنگام بزم است و عطا، و زمان عشق است و دعا. شب های قدر، فرصتی است تا انسان به خود آید، قفس تن را بگشاید و روح را در عالمی غیر از عالم حقیر و محدود ماده، در فضایی معطر و نورانی به پرواز درآورد.
حجت الاسلام والمسلمین هادی بامری مدیر حوزه علمیه الهادی دلگان در این مراسم اظهار کرد: شب قدر بهترین فرصت برای توبه انسان و همچنین بازگشت او به‌ سوی خداوند است.
مدیر حوزه علمیه الهادی دلگان تصریح کرد: همه اوصاف امام علی (ع) باید برای ما مسلمانان و به ویژه برای پیروان آنحضرت الگو باشد.
این مراسمات از ساعت 22 با قرائت قرآن و دعای جوشن کبیر آغاز، سپس حضار در عزای حضرت امام علی (علیه السلام) به سوگواری پرداخته و پایان بخش این مراسمات، سخنرانی و همچنین برگزاری مراسم قرآن به سر بوده است.
شب زنده داران شهرستان دلگان با فریاد الغوث الغوث بار دیگر اوج بندگی، تضرع و زاری خویش را در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در درگاه خداوند متعال به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/8306


کد مطلب: 95650

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/95650/مراسم-احیای-شب-بیست-یکم-ماه-رمضان-شهرستان-دلگان-برگزار-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir