کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان هامون:

جاده سلامت ساخته می شود/ ۷۵ درصد مردم هامون در انتخابات شرکت کردند

29 خرداد 1396 ساعت 11:34

فرماندار شهرستان هامون عنوان کرد: ۷۵ درصد مردم شهرستان هامون با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات شرکت کردند.


به گزارش عصرهامون به نقل از  پایگاه خبری اوشیدا؛ معصومه پرندوار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در ۲۹ اردیبهشت ماه مردم با شور و شعور انقلابیشان به بیگانگان نشان دادند که بیش از پیش حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: درحوزه شهرستان هامون بالغ بر ۷۵ درصد مردم در انتخابات سال جاری مشارکت کردند که این خود نشان دهنده حضوری پرشور در این امر مهم بوده است.

پرندوار تصریح کرد: در شهرستان هامون ۲۱ پروژه انجام شده که در این راستا مرکز درمان دربستر ۱۰ تخت خوابی با اعتبار۱۱میلیارد و ۶۵۰ میلیون و همچنین آزمایشگاه مرکزی با اعتبار ۶۵۰ میلیون ازمهمترین این پروژه ها می باشد.

فرماندار شهرستان هامون خاطرنشان کرد: تعداد بازدید کنندگان و گردشگرانی که از اماکن تاریخی و گردشگری شهرستان هامون در ایام تعطیلات نوروزی بازدید کرده اند، نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر بوده است.

وی بیان کرد: شهرستان هامون دارای ۷۴۰ اثر باستانی است که مهمترین آنها شهرسوخته، کوه خواجه، قلعه رستم و قلعه مچی می‌باشد.
پرندوار ادامه داد: آبگیری اطراف کوه خواجه نه تنها باعث ایجاد درآمد برای قایقرانان شده بود بلکه موجب شد تا بسیاری از همشهریان برای قایق سواری به این قسمت آمده و اوقات خوشی برای آنها رقم بخورد.

فرماندار شهرستان هامون تاکید کرد: با پیگیرى های انجام شده در اوایل ماه آینده کمیته برنامه ریزی شهرستان برگزار خواهد شد و در این راستا با همکارى میراث فرهنگى براى تسهیل رفت و آمد مردم، امسال ساخت جاده سلامت براى کوه خواجه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام


کد مطلب: 95706

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/95706/جاده-سلامت-ساخته-می-شود-۷۵-درصد-مردم-هامون-انتخابات-شرکت-کردند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir