کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴۵۶ دانش آموز در طرح هجرت سه زابل حضور دارند

20 تير 1396 ساعت 8:21

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید مطهری عنوان کرد: در اردوهای طرح هجرت سه امسال ۴۶۵ دانش آموز جهادگر حضور دارند.


به گزارش عصرهامون محمد گل حسین در گفت وگو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: در اردوهای طرح هجرت سه امسال ۴۶۵ دانش آموز جهادگر به صورت خودجوش حضور خواهند یافت تا با همکاری یکدیگر فضایی شاد در مدارس و مراکز آموزشی ایجاد کنند.

وی افزود: این اردوها با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و استفاده از توان و نیروی جوانی انجام می شود که با حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان منطقه مواجه شده است.

گل حسین تصریح کرد: در این طرح در مجموع ۱۷ مدرسه در زابل و شهر بنجار رنگ آمیزی و زیباسازی خواهند شد که از این تعداد ۱۰مدرسه در زابل و هفت مدرسه در شهر بنجار قرار دارند.

وی تاکید کرد: طرح هجرت سه با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم و برقراری ارتباط بیشتر با مدارس انجام می شود.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید مطهری تاکید کرد: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن مهارت های نوین زندگی آماده می کند.

محمدگل حسین در پایان خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این طرح در ایام تعطیلات نیز می توانند در مدارس حاضر شوند و زمینه ساز الفت و نزدیکی بیشتر آنان با مراکز آموزشی شود همچنین وقتی زیبا سازی مدارس توسط دانش آموزان انجام شود به طور حتم به دلیل ایجاد احساس مسولیت در آنان، مراقبت و نگهداری از محیط های آموزشی افزایش یافته و این امر سبب زیبا ماندن مدارس خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 96340

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/96340/۴۵۶-دانش-آموز-طرح-هجرت-سه-زابل-حضور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir