تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹
مدیر اداره برق سراوان از اجرای بزرگترین شبکه برق رسانی سیستان و بلوچستان در سراوان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد خبر داد.
اجرای بزرگترین شبکه برق رسانی سیستان و بلوچستان در سراوان
اجرای بزرگترین شبکه برق رسانی سیستان و بلوچستان در سراوان
به گزارش عصرهامون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،محمد رفیع شجاعی مدیر اداره برق شهرستان سراوان گفت: این پروژه بزرگ برق رسانی در اراضی بنیاد مسکن این شهرستان در حال انجام است.
وی ادامه داد: درسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پروژه برق رسانی به اراضی واگذاری بنیاد مسکن در روستا‌های حاشیه شهرستان سراوان آغاز شده است و در زمینه عملیاتی پیشرفت خوبی دارد.
مدیر اداره برق شهرستان سراوان با بیان اینکه این پروژه با حجم ۲۲/۵ کیلومتر با شبکه فشار متوسط و ۸۲ کیلومترشبکه فشار ضعیف است، گفت: احداث ۱۰۶ دستگاه پست هوایی در راستای ارتقاء خدمات رسانی شرکت توزیع برق استان در این شهرستان عملیاتی شده است.
وی ادامه داد: ۷ هزار و ۳۱۶ خانوار از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد که توسعه شبکه برق موجب ایجاد رونق در روستا‌ها و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در این مناطق را شاهد خواهیم بود.
شجاعی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم در روستا‌های حاشیه شهر سراوان تامین برق ساخت وساز‌هایی بوده که در این اراضی انجام شده است، تصریح کرد: به علت عدم تامین اعتبار لازم امکان برق رسانی مهیا نبوده است که با تلاش‌های انجام شده کار برق رسانی این مناطق در حال انجام است.
وی با بیان اینکه در مجموع، این پروژه در ۱۴ منطقه در حال اجرا می‌باشد، اذعان داشت: ضمن بهره مندی مردم از نعمت برق پیش بینی می‌شود با اجرایی شدن این پروژه شاهد رونق دوباره ساخت و ساز‌ها و به دنبال آن ایجاد اشتغال دراین مناطق از شهرستان مرزی سراوان باشیم.
 
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdccioqo.2bqem8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما