کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم زاهدان در واکنش به سخنرانی ترامپ در نشست مجمع عمومی

آمریکا عامل بی ثباتی در منطقه و جهان است/ منتظر پاسخ صریح رئیس جمهور به لفاظی های ترامپ هستیم

29 شهريور 1396 ساعت 11:03

نماینده مردم زاهدان آمریکا را عامل اصلی به ثباتی منطقه دانست و گفت: رئیس جمهور باید قاطعانه به لفاظی های ترامپ در مجمع عمومی پاسخ دهد.


 حسینعلی شهریاری در واکنش به سخنان دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به عصرهامون گفت: ادبیات ترامپ نشان داد این فرد بوی از اصول دیپلماتیک نبرده است و فقط دست نویس اسرائیل را روخوانی می کند.
وی افزود: این سخنان عوام فریبانه رئیس جمهور تازه کار آمریکا برای ملت بزرگ ایران تازگی ندارد، خودشان هم خوب می دانند که جمهوری اسلامی ایران هیچگاه تسلیم شعارهای توخالی غربی ها نمی شود.
نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه توان و قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز برای غربی های غیرقابل تحمل است، گفت: باید مسئولین قاطعانه تر از همیشه به این اراجیف رئیس جمهور آمریکا پاسخ دهند.
وی به سخنان صریح رهبر انقلاب در دانشگاه علوم انتظامی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب حجت را تمام کردند و فرمودند هر رفتار غلطی از سوی آمریکایی ها و غربی ها در رابطه با برجام واکنش شدید جمهوری اسلامی روبه رو می شود، در همین راستا نیاز است تا مسئولین هم قاطعانه به این اظهارات پاسخ دهند.
عضو مجمع نمایندگان ادامه داد: سخنان جنگ طلبانه ترامپ برای بدست آوردن دل سران کشورهای ساده لوحی است که به این واسطه تلاش می کنند تا تسلیحات بیشتری از آمریکا خریداری کنند.
وی با بیان اینکه آمریکا و هم قطارانش عامل بی ثباتی در منطقه و کل جهان هستند، افزود: ایران محور امنیت منطقه است اما آنچه عامل بی ثباتی، ناامنی و درگیری در شرق و غرب آسیا شده، دخالت ها و نقشه های توطئه آمیز آمریکاست.
 
انتهای پیام//
 
  
 


کد مطلب: 98434

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/98434/آمریکا-عامل-بی-ثباتی-منطقه-جهان-منتظر-پاسخ-صریح-رئیس-جمهور-لفاظی-های-ترامپ-هستیم

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir