کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور جلوگیری از تخلف؛

نظارت بر بازار لوازم تحریر توسط گشت های نظارتی اداره تعزیرات زابل

3 مهر 1396 ساعت 8:51

رئیس اداره تعزیرات حکومتی زابل عنوان کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات و عرضه لوازم تحریر برخلاف قانون مصوب در بازار نظارت بر بازار لوازم تحریر همچنان ادامه دارد.


به گزارش عصرهامون محمدحسین جهان آبادی در گفت وگو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: اجرای طرح نظارتی گشت های سیار تلفیقی با اداره صنعت معدن تجارت از فروشگاههای و لوازم التحریر همزمان با بازگشایی مدارس این طرح در طول سال ادامه داشته است.

رییس شعبه اول بدوی وتعزیرات حکومتی حوزه های شهرستانهای سیستان ادامه داد: آموزش، نظارت و پایش حقوقی شهروندان از اولویت های کاری این بازدید می باشد و در این راستا ماموران اداره تعزیرات تمام توان خود را به کار بسته اند.

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار لوازم تحریر تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت، افزود: در این بازدید سرزده از تعدادی از فروشگاههای و لوازم التحریر سطح شهر بازدید به عمل آمد و مورد بررسی قرار گرفت.

جهان آبادی تاکید کرد: شهروندان سیستانی می توانند پس از مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی در این زمینه از جمله گرانفروشی، عدم نصب نرخنامه و صدور فاکتور فروش مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش تا بدون فوت وقت مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه به شاکی اعلام شود.

وی تاکید کرد: اداره تعزیرات زابل تنها شعبه این اداره در سطح سیستان به شمار می رود و در این راستا تمامی پرونده های تعزیری به این اداره ارسال و مورد بررسی قرار می گیرد.


انتهای پیام


کد مطلب: 98563

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/98563/نظارت-بازار-لوازم-تحریر-توسط-گشت-های-نظارتی-اداره-تعزیرات-زابل

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir