کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس بیمارستان امام خمینی زابل:

روزانه ۳۵ نفر از امکانات کلینیک توانبخشی بیمارستان امام خمینی زابل استفاده می کنند

17 مهر 1396 ساعت 7:47

رییس بیمارستان امام خمینی زابل عنوان کرد: با توجه به امکانات بسیار خوب بیمارستان امام خمینی، روزانه ۳۵ نفر از امکانات کلینیک توانبخشی این بیمارستان استفاده می کنند.


به گزارش عصرهامون محمد علی دروهی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: بخش فیزیوتراپی کلینیک توانبخشی بیمارستان امام خمینی (ره) زابل با امکانات مجهز و نیروهای ماهر در خدمت بیماران است.

رییس بیمارستان امام خمینی (ره) در این خصوص اظهار داشت: بخش فیزیوتراپی این بیمارستان از سه نیروی فیزیوتراپیست برخوردار است که در دو شیفت صبح و عصر (از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ و ۱۴ الی ۲۰ )، آماده اراِئه ی خدمات فیزیوتراپی به بیماران می باشد به طوری که روزانه به طور میانگین ۳۵ بیمار مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند می شوند.

دروهی با بیان اینکه بخش های فیزیو تراپی شامل دو بخش است، تصریح کرد: در بخش الکتروتراپی بخش بیشتر وسایل و دستگاه های الکتریکی فیزیوتراپی وجود دارد همچنین در بخش مکانوتراپی یا تمرین درمانی نیز بیشتر وسایل و امکانات جهت انجام تمرینات و ورزش های درمانی وجود دارد.

وی ابراز کرد: فیزیوتراپی در ارتوپدی، فیزیوتراپی در بیماری های اعصاب، فیزیوتراپی در بیماری های قلبی-تنفسی، فیزیوتراپی در اعمال جراحی، فیزیوتراپی در بیماری های زنان، فیزیوتراپی در طب ورزشی، فیزیوتراپی در اطفال و فیزیوتراپی در بیماری های پوستی مهم ترین موارد کاربرد فیزیوتراپی به شمار می رود.

دکتر دروهی با بیان اهداف فیزیوتراپی خاطرنشان کرد: فیزیوتراپی به معنای درمان فیزیکی با استفاده ازعوامل فیزیکی مثل گرما، سرما، الکتریسیته، نور، آب و عوامل مکانیکی مثل تمرینات طبی، ماساژ و ورزش اقدام به درمان بیماری ها و اختلالات می کند، است.

وی همچنین گفت: فیزیوتراپی برای به حداقل رساندن عوارض بیماری ها و درمان آن و بازگردانیدن کار اعضای بدن، جبران محدودیت ها و ناتوانی ها ایجاد شده است .

دروهی در پایان گفت: در فیزیوتراپی سعی می شود که بیمار هرچه سریعتر و بهتر به یک زندگی مستقل دست یابد.

انتهای پیام


کد مطلب: 98878

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/98878/روزانه-۳۵-نفر-امکانات-کلینیک-توانبخشی-بیمارستان-امام-خمینی-زابل-استفاده-می-کنند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir