تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۱
با هدف ارائه خدمت بی منت و پیگیری مطالبات مردمی در حاشیه شهر؛

میزخدمت بسیج در شهرک دامداران زاهدان برگزار شد

مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از اجرای میزخدمت بسیج در شهرک دامداران زاهدان خبر داد وگفت: این برنامه با هدف ارائه خدمت بی منت و پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و همچنین پاسخگویی مسئولان به این مطالبات برگزار شد.
میزخدمت بسیج در شهرک دامداران زاهدان برگزار شد
سرهنگ مسعود پناهی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اجرای میز خدمت در نقاط حاشیه نشین اظهار کرد: برپایی میز خدمت در مساجد جزو برنامه های امسال هفته بسیج در راستای رونق دادن به فعالیت های مساجد است که این برنامه با هدف ارائه خدمت بی منت و پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و همچنین پاسخگویی مسئولان مربوطه به این مطالبات برگزار شد.
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولین در تمام سطوح باید پاسخگوی آنها باشند، گفت: برنامه میز خدمت، خدمت بی منت امسال با حضور تعدادی از مدیران برای پیگیری مشکلات مردم در حاشیه شهر زاهدان در شهرک های جهاد، برق و دامداران با هماهنگی مجموعه سپاه زاهدان، سازمان بسیج سازندگی و معاونت بسیج مساجد و محلات اجرا شد.
مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان استان بیان کرد: در این برنامه 12 نفر از مدیران کل و مدیران شهرستانی برای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا(ع) شهرک دامداران حضور یافتند.  
وی در تکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: در این برنامه مدیران کل شرکت گاز استان، بنیاد مسکن، دامپزشکی، مسکن و شهرسازی، شرکت مخابرات و قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) به همراه دو رئیس منطقه دو و چهار،معاون جهاد کشاورزی، معاون آب و فاضلاب روستایی، معاون توزیع برق استان و نماینده بهداشت و درمان و شهرداری منطقه یک زاهدان حضور داشتند.
پناهی ادامه داد: نمایندگان این سه شهرک با حضور در این جلسه به بیان مشکلات و معضلات محل زندگی خود پیرامون موضوعات عمرانی، خدماتی، بهداشتی و غیره پرداخته و مدیران ادارات علاوه بر ارائه راهکار و خدمات با روحیه جهادی و بسیجی تعهد کردند که این معضلات را برطرف خواهند کرد.
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjmaeh.uqehhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما