تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱
به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

افتتاح پروژه صنایع دستی در میرجاوه

مسئول بسیج سازندگی سازندگی سپاه شهرستان میرجاوه از افتتاح پروژه صنایع دستی در این شهرستان در راستای پروژه های اقتصاد مقاومتی خبر داد.
افتتاح پروژه صنایع دستی در میرجاوه
به گزارش سرویس اقتصادی عصرهامون ، به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ یک پروژه صنایع دستی و خیاطی در راستای پروژه های اقتصاد مقاومتی به مناسبت هفته بسیج  با حضور جانشین سپاه شهرستان میرجاوه و مسئول بسیج سازندگی این شهرستان افتتاح شد.
سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: این پروژه با تسهیلات 5 میلیون تومانی اقتصاد مقاومتی در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افتتاح شد.
وی با بیان اینکه از سال 93 تاکنون 83 طرح اقتصادمقاومتی در میرجاوه اجرا شده است،افزود: با افتتاح این پروژه و پرداخت وام اقتصاد مقاومتی به یکی از خواهران بسیجی شهرستان، برای 3 نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال شده است.
سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ تسهیلات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی را گامی بزرگ در راستای اشتغالزایی دانست و خاطرنشان کرد:بسیج سازندگی در تلاش است تا با اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به منویات رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) در زمینه تولید و خودکفایی جامه عمل بپوشاند.










انتهای پیام/ش https://www.asrehamoon.ir/vdcgz79y.ak9yq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما