تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
اینترنشنال رسانه ای بود که عبدالمالک ریگی به دنبال تاسیس آن بود، رسانه ترور و تخریب و آتش.
رسانه ی ترور و تخریب
به گزارش عصرهامون، احمد ملاشاهی در یادداشتی نوشت: سردار شهید محمدزاده سردار خراسانی که همراه شهید شوشتری در منطقه پیشین سرباز سیستان و بلوچستان شهید شد و  ۲۶ مهر ماه سالروز شهادتش است خیلی پیش از این با رسانه های ترور مواجه شد به عبارتی قبل شهید محمد زاده ناامنی ها از جنس شرارت بود اما آنچه باعث شد شهید محمدزاده عازم این جبهه سخت شود این بود که این بار شرارت ها با پشتیبانی ویژه  رسانه ای بیگانه همراه بود.

اگر گروهک تروریستی ۵ نفر برای عملیات می فرستاد نفر پنجم حتما تصویر بردار بود اوایل، گمان می رفت که گروهک می خواهد جنایات خود را تبلیع کند اما به مرور معلوم شد این جنایات به سفارش رسانه های ضد ایرانی است و دریافت مزد مزدوران بر اساس ناامنی و ارسال تصویر ناامنی بود.

موفقیت کار شهید محمد زاده زمانی  شروع شد که یکی از بسیجیان مردمی موفق شد تصویر بردار گروهک ریگی دستگیر کند.

شهید مسلم کیخا راننده بسیجی سرویس علوم پزشکی بود که  به محض انفجار در مسیر اتوبوس سپاه در منطقه ثارالله زاهدان به محل حادثه رسیده بود و متوجه تصویربرداری عامل رسانه ای گروهک به نام شنبه زهی می شود و او را با دست خالی می گیرد.

شهید مسلم کیخا با آنکه ۵ گلوله می خورد باز هم تصویر بردار گروهک را رها نمی کند، معدوم شنبه زهی در اعترافاتش گفته بود با آنکه من با کلت او را تهدید به زدن کردم تا من را رها کند شهید کیخا می گفت من تو را نگرفتم که رها کنم.

با اجتماع مردم و دستگیری عامل رسانه ای گروهک و انتشار تصاویر ضبطی وی تازه مردم جنوب شرق به ماهیت گروهک تروریستی ريگي پی بردند و سبب شد بسیاری از مردم متوجه شعار فریبکارانه دفاع از حقوق  اقوام گروهک شوند و حتی زمینه مشازکت مردم در طرح امنیت فراهم شود.

از این منظر عامل موفقیت شهید شوشتری و شهید محمدزاده در ایجاد وحدت در جنوب شرق بخاطر شکستن تهاجم رسانه ای گروهک تروریستی بود.

موضوع رسانه آنقدر برای سرکرده گروهک مهم بود که بخاطر آن به بیشکک سفر کرد و در مسیر دستگیر شد مالک ریگی در اعترافات خود گفته بود تاسیس شبکه رسانه ای از مطالباتش از  آمریکا بود چیزی که بخاطر دستگیریش ناکام بود اما ۶ سال بعد این اتفاق از طریق عربستان سعودی آنچه مالک ریگی دنبالش بود، ایجاد شد.

اینترنشنال رسانه ای بود که عبدالمالک ریگی به دنبال تاسیس آن بود، رسانه ترور و تخریب و آتش.

آری، وحدت، امنیت و زندگی آرام در دنیای رسانه مستلزم مشارکت جمعی در جهاد تبیین است.


انتهای پیام/

  https://www.asrehamoon.ir/vdchkinz-23nmid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما