تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۵
در کنار ویزاهای متداول از ویزای گردشگری گرفته تا ویزای کار، در سال‌های اخیر سعی می‌شود ویزای دیگری هم برای ایرانی‌ها صادرات شود و آن صدور ویزا بخاطر هنجارشکنی است.
انگلیس با ویزای مرگ‌بار
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، انگار هرچه بی احترامی به فرهنگ ایرانی اسلامی بیشتر باشد ویزای بهتری داده می‌شود علت سبقت گرفتن برخی غربزده‌ها  در هنجار شکنی همین است این هنجارشکنی‌ها صرفا برای تهیه خوراک  رسانه‌ها و سست کردن اراده مردم کارایی دارد.
 
اما ویزای خطرناک دیگر چیزی‌ست که امریکا و انگلیس در ازای دادن اطلاعات محرمانه کشور و جاسوسی می‌دهند کاری که از دوره ایران باستان تا کنون منفور ایرانی‌ها بوده و گناه نابخشودنی محسوب می‌شود اگر تحریم، ظلم و خیانت است کسانی که با دادن اطلاعات محرمانه، دشمن را در تحریم هوشمند و فلج کننده کمک می‌کنند اعظم خیانت‌ها را مرتکب شدند.
 
اگر روزی منافقین بخاطر همکاری با صدامی که در جنگ با ایران بود مرتکب گناهی نابخشودنی شدند برخی امروز با دادن اطلاعات اقتصادی و امنیتی به دشمنی که درحال تحریم ماست خیانت می‌کنند.
 
تعیین مجازات اعدام برای خیانت جاسوسی از این جهت برای آمریکا و انگلیس سنگین است که بزرگترین طعمه و ابزار خود را در ایران و جهان از دست می‌دهند دیگر هزینه جاسوسی کردن بالا می‌رود و هرکس ارتباطی با بیگانه می‌گیرد حواسش است که تحت هر شرایطی به وطنش خیانت نکند.
 
ترس انگلیس و آمریکا از اعدام  یک جاسوس بخاطر این است که دیگر کسی جرات جاسوسی نداشته باشد و این یعنی پایان قدرت نفوذ استکباری آمریکا و انگلیس، یعنی مرگ جریان نفوذ.
 
احمدملاشاهی
  https://www.asrehamoon.ir/vdcf0tdyyw6dtja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها