تاریخ انتشار :جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۶
هروقت در لابه‌لای فتنه‌گری‌ها، مواردی از توهین‌ها به مقدسات دیده می‌شد، ماشین تبلیغاتی دشمن به‌خاطر واکنش جدی مردم، توهین‌ها را حاشا می‌کرد و می‌گفتند؛ کار خودشان است.
کار خودشان است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، هروقت در لابه‌لای فتنه‌گری‌ها، مواردی از توهین‌ها به مقدسات دیده می‌شد، ماشین تبلیغاتی دشمن به‌خاطر واکنش جدی مردم، توهین‌ها را حاشا می‌کرد و می‌گفتند؛ کار خودشان است این رویکرد را در هجمه به موکب‌های حسینی در فتنه ۸۸ شاهد بودیم تا آتش‌زدن اماکن مقدس و تیراندازی در شاه‌چراغ، اما سربزنگاه‌ها ماهیت‌ها برملا می‌شود و غرب خود را بدون سانسور عرضه می‌کند.

آتش‌زدن قرآن در سوئد و فرانسه یک پیام بیشتر ندارد و آن دشمنی محض با قرآن و اسلام است این یعنی از هر جریانی هم که غرب حمایت کرده و یا حمایت می‌کند به‌خاطر آنست که آن جربان را بازوی خود در ضدیت با قرآن و اسلام می‌بیند.

کسانی که قرآن را آتش می‌زنند هیچ‌گاه از جریان‌های اصیل اسلامی حمایت نمی‌کنند؛ ازاین‌رو در سلامت سپاه همین بس که کسانی سپاه را تروریست خواندند که قرآن را آتش می‌زنند و در باطل بودن غرب و آن جریان غرب‌زده اعم از سلبریتی ورزشی و هنری و یا امام‌جمعه مسجد اهل‌سنت یا شیعه، همین بس که آتش زنندگان قرآن از آنها حمایت کنند.

در غبار فتنه مهم آنست که پی ببریم در مسیر حق هستیم یا باطل حالا که حریف، قرآن می‌سوزاند همین برای جهاد تا حد جان با دشمنان قرآن بس است و آنان که در شبهات اخیر مردد شدند حقیقتاً باید اعتراف کنند که تمام آنچه جنایت شد، تمام آنچه ترور شد، تمام آنچه آتش زده شد، تمام آنچه توهین به مقدسات شد کار خودشان است، کار خود، خود هتاکان به قرآن است، کار خود فراعنه و نمرودها و کفاری است که آشکارا به جنگ دین خدا آمده‌اند.

همه شرارت‌ها کار کسانی است که توهین به مقدسات را آزادی می‌دانند و در عوض هرگونه نقد داستان هولوکاست را جریمه و تنبیه می‌کنند.

ای لعنت بر این آزادی که در آن به مقدسات اسلام توهین شود؛ ولی خزعبلات غربی، مقدس جلوه داده شود.

به قلم احمدملاشاهی

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdchqmnzm23nmqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها