> انتخابات؛ ترقی عزت و قدرت ملی است وحدت و انسجام ملت برای آبادانی ایران اسلامی | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴
به فرموده مقام معظم رهبری، انتخابات عزّت و قدرت ملّی را افزایش می دهد، مردم‌سالاری اسلامی را در مقابل چشم مدّعیان سیاست در دنیا به نمایش می گذارد، مردم‌سالاری دینی یا اسلامی تجربه‌ ای جدید برای بشریّت است که به‌ وسیله‌ی نظام جمهوری اسلامی و امام بزرگوار عرضه شد.
انتخابات؛ ترقی عزت و قدرت ملی است/ وحدت و انسجام ملت برای آبادانی ایران اسلامی
به گزارش عصرهامون، ۲۵ روز مانده به انتخابات و ملت ایران خود را برای یک حماسه‌ بزرگ آماده می کنند، حماسه ای که سرآغاز تغییر و تحول است و می تواند نقشه راه را برای چهار سال آینده کشور ترسیم کند.

اگرچه مردم در ماه های اخیر مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اند، اما شور و شوق انتخابات در سرتاسر کشور به چشم می خورد، بسیاری از افرادی که برای شرکت در انتخابات دودل بودند تصمیم به حضور گرفتند و می خواهند سرنوشت خود را آگاهانه رقم بزنند.

این درخشش ملّت ایران در یک حماسه‌ بزرگ دیگر است، به عبارتی می توان گفت هر انتخاباتی که در آنها شرکت می کنیم حرکت عظیم مردمی است که جهانیان سراپا چشم هستند برای دیدن آن.

به فرموده مقام معظم رهبری، انتخابات عزّت و قدرت ملّی را افزایش می دهد، مردم‌سالاری اسلامی را در مقابل چشم مدّعیان سیاست در دنیا به نمایش می گذارد، مردم‌سالاری دینی یا اسلامی تجربه‌ ای جدید برای بشریّت است که به‌ وسیله‌ی نظام جمهوری اسلامی و امام بزرگوار عرضه شد.

بارها و بارها ثابت شده است که دشمنان اسلام و ایران اسلامی چشم به انتخابات دوخته اند تا بتوانند در کنار آن توطئه چینی کنند و تفرقه بیندازند، بر این اساس روحیه مردم برای حضور در عرصه انتخابات و مشارکت حداکثری خاری در چشم دشمنان خواهد بود و دل دوستداران نظم اسلامی را بیش از گذشته به آن قرص می کند.

حضور مردم در این صحنه بسیار پُرمعناست و نشان دهنده اعتماد و علاقه‌ مردم به نظام جمهوری اسلامی و پیوند با آن است، قدرت اراده و تصمیم گیری که در مردم وجود دارد در اهداق عالیه انقلاب بسیار تاثیر گذار است.

حضور مردم در صحنه انتخابات نشان دهنده استقلال و آزادی جمهوری اسلامی است و به جهانیان ثابت می کند ملت ایران زنده و مصمم به ادامه راه است و با حفظ وحدت و انسجام ملی در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام برمی دارد.

کارنامه رضایت بخش سیستان و بلوچستان در مشارکت انتخاباتی

احمدرضا طاهری، تحلیل گر مسائل سیاسی در این زمینه به خبرنگار ما گفت: مخالفان نظام جمهوری اسلامی به دنبال این هستند تا به اصطلاح عدم مشروعیت و مقبولیت نظام را در انتخابات برجسته کنند و از این طریق به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ سال است که مردم در انتخابات مشارکت داشته اند و تا به حال مخالفان یا دشمنان جمهوری اسلامی  آن ها را از حضور در صحنه انتخابات منع کنند.

تحلیل گر مسائل سیاسی عنوان کرد: انتخابات پیش رو بسیار حساس است و جریانی که در مقابل جریان نفوذ دشمن قرار دارد باید بتواند به خوبی با آن مقابله کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشور به دولتی نیاز دارد که بتواند با مشکلات اقتصادی مبارزه کند، دولتی که بتواند شکاف ایجاد شده بین مردم و خود را از بین ببرد یا به حداقل برساند، یا دولتی که بتواند در جهت رفاه مردم گام های بیشتری بردارد.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: مردم سیستان و بلوچستان همیشه در راستای اهداف نظام گام برداشته اند، مردم و نخبگان بومی با همکاری دستگاه‌های دولتی و امنیتی نقش بسیار مهمی برای امنیت این منطقه ایفا کرده اند و در مجموع می توان گفت کارنامه این استان در مشارکت‌های انتخاباتی همواره رضایت بخش بوده است.

طاهری بیان کرد: منطقه خاورمیانه همیشه تحت نظر قدرت های بزرگ بوده است، هر وقت منافع قدرت های بزرگ ایجاب می‌کرده در همان راستا حرکت کرده و در نتیجه مردم این منطقه ضربه های شدیدی از جانب قدرت های بزرگ خورده اند.

وی ادامه داد: ایران نیز یکی از کشورهای بسیار مهم خاورمیانه محسوب می شود و یکی از مهمترین اهداف دشمن یا مخالفان ایران ضربه زدن به این کشور است که این ضربه ها به طرق مختلف صورت می‌گیرند.

وی اضافه کرد: مردم باید هوشیار باشند تا بتوانند با این نوع سیاست ها مقابله کنند و به توصیه های رهبر معظم انقلاب در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی توجه داشته باشند، چرا که اتحاد و انسجام شرط اصلی پیروزی است.

خدمت به مردم با انتخاب اصلح میسر است

امیر فرزادی کارشناس مسائل سیاسی هم در این زمینه به خبرنگار ما بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک خدمتگزار برای مردم است و این امر نیازمند انتخاب فرد اصلح برای خدمت است که توسط خود مردم انتخاب می شود.

وی ادامه داد: هوشیاری مردم انقلابی ایران در انتخابات پیش رو می تواند موجب دیده شدن بهتر خدمات نظام بر روی پروژه ها و سرمایه گذاری های داخلی شود.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: در سال های اخیر وابستگی به غرب و کدخدا سبب فلج شده اقتصاد مردم شد که با انتخاب اصلح می توان جلوی این وابستگی را گرفت.

فرزادی با بیان اینکه سرنوشت کشور به دست مردم رقم می خورد گفت: رهبر معظم انقلاب بارها اشاره کردند که فرد اصلح باید انقلابی، معتقد به مبانی انقلاب، ساده زیست و پاک دست باشد و مردم باید این معیارها را مدنظر قرار بدهند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchz6nzq23nxvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها