تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۹
شماری از مسئولان، علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان وبلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جوانمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفتند: بی‌تردید خون شهدا به ناکامی دشمنان اسلام به ویژه گروه‌های تروریستی منجر خواهد شد.
خون شهدا باعث ناکامی دشمنان اسلام به ویژه گروه‌های تروریستی می شود/ سپاه پاسداران تضمین کننده امنیت در کشور
به گزارش عصرهامون، شب گذشته دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس جنوب شرق حین ماموریت در منطقه عمومی زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در همین راستا شماری از مسئولان، علما و روحانیون شیعه و سنی سیستان وبلوچستان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جوانمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفتند: بی‌تردید خون شهدا به ناکامی دشمنان اسلام به ویژه گروه‌های تروریستی منجر خواهد شد.

خواستار پیگیری و برخورد جدی با عوامل این واقعه تاسف‌بار هستیم

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با ارسال پیامی ضمن تسلیت شهادت دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس سپاه، گفت: شهادت، فیض عظیمی است که جز به نمونه‌ترین بندگان مخلص خداوند، عطا نمی‌گردد و چه فخری در این دنیای فانی بالاتر از این سعادت عظیم که نمی‌توان آن را با سنجش‌های بشری و انگیزه های مادی ارزیابی کرد.

امام جمعه زاهدان ضمن تبریک و تسلیت شهادت جوانمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، همچنین خانواده عزیز ایشان و مردم شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان، پیگیری و برخورد جدی با عوامل این واقعه تاسف‌بار را خواستار شد.

در ادامه پیام آیت الله محامی آمده است: ادامه دهندگان راه اباعبدالله(ع) و مکتب عاشورا و فرزندان امام خمینی(ره)، محدود در یک زمان و مکان نیستند و امروز رزمندگان جان بر کف قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، شهیدان«مهران شوری‌زاده و محسن کیخوایی»، ادامه دهندگان همین مسیر نورانی هستند.

اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون رشادت های دلیرمردان جان برکف نیروهای مسلح است

حاج عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی ضمن تبریک و تسلیت شهادت جوانمردان عرصه حفظ امنیت به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: اقتدار، یکپارچگی و عظمت ایران اسلامی همواره مرهون فداکاری و رشادت های دلیرمردان جان برکف در نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.
 
وی افزود: اسوه‌هایی که با جانفشانی خود، عزت و اقتدار را برای ایران عزیز به ارمغان آوردند و امروز نیز در سنگر اقتدار و امنیت ملی این عزیزان استوار و با صلابت در مقابل توطئه دشمنان انقلاب و اشرار ایستادگی کردند و اجازه ندادند که به امنیت و آرامش مردم خدشه وارد شود.

این سرطایفه گفت: بی‌تردید خون شهدا به ناکامی دشمنان اسلام به ویژه گروه‌های تروریستی منجر خواهد شد.

اقدامات ناجوانمردانه، ناشی از ترس و وحشت کوردلان از رزمایش غرور آفرینِ اخیرِ سپاه است

حسنیعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: بار دیگر خبر شهادت پاسداران امنیت و آرامش ایران اسلامی فضای کشورمان را عطر آگین کرد، مردانی جان برکف که برعهد و پیمان استمرار امنیت و آسایش می مانند و عاشقانه به لقاءالله عروج می کنند.

وی افزود: پر واضح است که این اقدامات ناجوانمردانه، ناشی از ترس و وحشت کوردلان از رزمایش غرور آفرینِ  اخیرِ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد.

سپاه پاسداران تضمین کننده امنیت در کشور است
 
مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: هر جا که خونی به ناحق ریخته شود موجب تأسف ما می‌شود و ریختن خون بلوچ، کرد، فارس و شیعه و سنی، هیچ‌ کدام جایز نیست مگر آن که مستحق باشد و آن هم زمانی که محکمه، حکم به این امر دهد.

وی با بیان این که نا امنی از توسعه و پیشرفت جلوگیری می کند، افزود: خون‌ریختن در دین اسلام جایگاهی نداشته و خداوند بر بانیان این عمل ناسزا لعنت می فرستد.

وی عنوان کرد: سردار شهید سلیمانی شهید سلیمانی موجی از خودباوری و ایستادگی را در جهان اسلام ایجاد کرد و با نگهداری عَلَم اسلام موجب بیداری مسلمانان جهان و تقویت جبهه مقاومت شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از انواع چالش هایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن روبه رو بوده و خواهد بود، تلاش دشمن در ایجاد بحران ها و جنگ های داخلی که از اوایل انقلاب تاکنون   توطئه ها و دسيسه های فراوانی از سوی دشمنان داخلی و خارجی با هدف بر هم زدن آسایش و امنیت مردم برنامه ریزی شده است.

این خطیب جمعه با اشاره به شهادت دو رزمنده از نیروهای قرارگاه قدس زمینی سیستان و بلوچستان در درگیری با اشرار در منطقه کورین زاهدان، تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت در جامعه وجود داشته باشد دشمنان دیگر توان نگاه با گوشه چشم را هم نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: امروز دشمن با استفاده از جهل و نادانی برخی کشورهای منطقه، گروهی افراطی، جاهل و نادان را به خدمت گرفته که برای آمریکا کار می‌کنند.
 
دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از وحدت ملت ايران هراس دارند

ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان نیز در پیامی حادثه رخ داده در منطقه عمومی زاهدان و شهادت دو تن از رزمندگان قرارگاه قدس را محكوم كرد و گفت: بار ديگر دستان پليد استكبار و جیره خواران آنان به خون پاک 2 تن از پاسداران و خدمتگزاران صديق نظام و مردم بی دفاع سیستان وبلوچستان كه برای گسترانیدن چتر امنیت در آسمان شهر، شب و روز نمی شناختند آغشته شد.

در متن این پیام آمده است: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی كه از وحدت و اخوت و برادری ملت مومن و انقلابی ايران هراس دارند و همواره در صدد وارد كردن آسيب به صفوف مستحكم مردم و ايجاد اختلاف و تفرقه هستند اين بار با به شهادت رسانيدن این فرزندان دلاور و پاسداران رشید ایران اسلامی بر جنايات خود و اعمال زشت و پليدشان مهر تاييد زدند.

در ادامه این بیانیه نوشته بیان شده است که چنین اقدامات سخیف و بزدلانه ای از جانب اشرار مسلح و گروهک های تکفیری تروریستی نشان از عمق کینه آنان نسبت به برقرارکنندگان ثبات و امنیت در استان و در مخالفت با وحدت و برادری به وجود آمده میان مسلمانان، خصوصا در سیستان و بلوچستان انجام گرفته است که خطاب به دشمنان اسلام و كشور اعلام می داريم ملت ما هوشيار و بيدار بوده و هر قدر بيشتر از ما بكشيد همانگونه كه در طول 40 سال گذشته از عمر پر بركت نظام اسلامی بسياری از جوانان ما را به شهادت رسانيده ايد بر وحدت و همبستگي مان افزوده مي شود و هرگز تسليم خواسته های ننگين شما نمی شويم و زير بار ظلم و بي عدالتی نخواهيم رفت.
 

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcbfab8srhbazp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما