ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> مردم زاهدان از افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل مسافر گلایه دارند یک مسئول: هزینه رفت و برگشت یکسان هست | عصر هامون
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۲
در حالی شماری از شهروندان از تفاوت قیمت بلیط های رفت و برگشت در برخی مسیرها گلایه داشته و خواستار رسیدگی به این موضوع هستند که به گفته متولیان امر کرایه ناوگان حمل و نقل مسافر در رفت و برگشت یکسان هست.
مردم زاهدان از افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل مسافر گلایه دارند/ یک مسئول: هزینه رفت و برگشت یکسان هست
به گزارش عصرهامون، موضوع حمل و نقل یکی از اساسی ترین مسئله هایی هست که روزانه اقشار مختلف مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند.

افزایش نرخ کرایه حمل و نقل به خصوص در ناوگان مسافربری برون شهری به عنوان یک دغدغه برای مسافران به شمار می رود.

به گفته شماری از شهروندان هزینه سفر از مبدا زاهدان به مقصد مشهد با اتوبوس وی آی پی 150 هزار تومان و مسیر برگشت آن 130 هزار تومان می باشد، که این تفاوت قیمت زمینه ای برای ابراز گلایمندی آنها از ضعف در نظارت ها شده هست.

 کرایه ناوگان حمل و نقل مسافر در رفت و برگشت یکسان هست

 علیرضا کیخا، رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، در پاسخ به گلایه برخی از شهروندان مبنی بر تفاوت قیمت هزینه بلیط ها در رفت و برگشت در نقاط مختلف کشور، بیان کرد: کرایه ناوگان حمل و نقل مسافر در رفت و برگشت یکسان هست.

وی افزود: ممکن هست نوع ناوگانی که توسط مسافران ‏انتخاب می شود، مثل ناوگان وی آی پی، ویژه یا عادی موجب ایجاد این شایبه ‏شده باشد و یا اینکه ممکن هست مسافری از طریق دلال و جارچی جذب شده باشد، در هر ‏حال نرخ‌نامه در محل شرکت نصب بوده و در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، افراد  می توانند ‏بلیط دریافت شده را به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بدهند تا پیگیری لازم انجام شود.

این مسئول اضافه کرد: برای ایام نوروز کلیه پروتکل‌های بهداشتی که از قبل اعمال می شد، از قبیل ضد عفونی، ‏جلوگیری از تجمع مسافران، اهدای ماسک به مسافران و رعایت سقف جابجایی ۸۰ درصد ظرفیت ‏ناوگان ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر، سیستم صدور سند حمل ‏ونقلی به پایگاه داده وزارت بهداشت تحت عنوان سامانه امید متصل شده و افرادی می توانند از پایانه های مسافربری ‏بلیط بگیرند که دو واکسن یا تست ۷۲ ساعته داشته باشند.
 
انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcg739qwak9tu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما