تاریخ انتشار :جمعه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: کشورهای استکبار و کفر به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اهانت می‌کنند که این اقدام محکوم است این کشورها از نعمت اسلام بی بهره اند و اکنون بدلیل دوری از دین سرگردانند و به بن‌بست رسیده اند.
محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) و قرآن کریم/ در راهپیمایی روز قدس، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم
به گزارش شستون،‌حجت الاسلام و المسلمین مجتبی با مری امام جمعه سراوان بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر تلاش کنید تا بیش از پیش به بندگی خداوند متعال بپردازید و برای خود و دیگران از درگاه اللهی طلب مغفرت نمایید.
 
وی افزود: افکار خود را از امور دنیوی بزدایید و تقوی اللهی پیشه کنید مبادا که با انجام گناه کارهای نیک خود را در درگاه خداوند از بین ببرید.
 
امام جمعه سراوان ادامه داد: ظلمی بزرگ تر از این نیست که انسان گناه کند و از گناه خود خشنود باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان کرد: حوادثی که در قدس و مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمانان می‌افتد و همچنین افزایش بی سابقه درگیری ها در اردن و سرزمین‌های اشغالی و همچنین در غزه و کرانه باختری ندا می دهد که ظلم و وحشی‌گری باید از بین برود.
 
 
وی خاطر نشان کرد: با فتنه های شیطانی سازش جوابگو نیست، جوانان فلسطینی به این نتیجه رسیدند که باید با مقاومت در مقابل اشغالگران بایستند.
 
امام جمعه سراوان تصریح کرد: کشورهای استکبار و کفر به ساحت مقدس قرآن و پیامبر اهانت می‌کنند که این اقدام محکوم است این کشورها از نعمت اسلام بی بهره اند و اکنون بدلیل دوری از دین سرگردانند و به بن‌بست رسیده اند.
 
حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: با توجه به اینکه روز قدس را در پیش داریم و در دو سال اخیر به خاطر بیماری منحوس کرونا نتوانستیم آن طور که باید در راهپیمایی شرکت کنیم لذا سعی کنید امسال در این راهپیمایی شرکت کنید و مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانید و به مردم فلسطین بگویید که ما هم همدرد و پشتیبان شما هستیم.
 
وی بیان کرد: دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است که از زمان تاسیس تا کنون این نهاد انقلابی خدمات بسیاری در زمینه های سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشتی، موشکی، دفاعی و امنیتی انجام داده است.
 
امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران در تمامی صحنه ها و بحران ها هرکجا که هموطنان نیاز به کمک داشتند بی درنگ در میدان حاضر شدند و تا پای جان از آرمان های امام و انقلاب دفاع کردند.
 
 
وی تصریح کرد: حضور موثر در میدان مقابله با کرونا، توزیع بسته های غذایی در قالب رزمایش مواسات و همدلی، کمک رسانی به مردم آسیب دیده در سیل، زلزله از جمله گوشه ای از کارنامه درخشان سپاه در این سالهاست.
 
وی در پایان افزود: امسال متاسفانه در اطراف سراوان به خصوص در سیرکان و اسفندک و روستای زیارت بحران بی‌آبی را داریم مسئولین و فرماندار با برنامه ریزی برای رفع این مشکل تدابیر لازم را اندیشیده کنند.
 
 
 
انتهای پیام/خ
https://www.asrehamoon.ir/vdcewf8zvjh8eni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما