تاریخ انتشار :يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۱
طی روزهای اخیر انتشار نامه انتصاب دسته جمعی مدیران فریزبی در سیستان وبلوچستان حسابی خبرساز شد.
سیر تا پیاز استعفای دسته جمعی مدیران فریزبی در سیستان وبلوچستان/ من کی استعفا داده ام!
به گزارش عصرهامون، "فریزبی"ورزشی کم هزینه اما یکی از سرگرمی‌های جذاب برای علاقمندان به ورزش است که برای اولین بار سال 92 در سیستان وبلوچستان راه‌اندازی شد.

به گفته کارشناسان مربوطه انجام این رشته ورزشی موجب تقویت هردو سیستم غیر هوازی و هوازی ورزشکاران می‌شود و علاوه بر تقویت دستگاه قلبی و عروقی باعث بالا رفتن آمادگی جسمانی شده ضمن آنکه در بعد روانی نیز تاثیرات شگرفی را بر روی افراد می‌گذارد.

طی هفته اخیر اما انتشار یک تصویر در فضای مجازی مبنی بر استعفای دسته جمعی مدیران ورزش فریزبی استان باعث ایجاد شبهاتی شد؛ چرا که هنوز یکماه از انتصاب رئیس، نایب رئیس و دبیر هیئت فریزبی نمی گذرد و وقوع این اتفاق سوالاتی در اذهان عمومی ایجاد کرد.

در متن پیام منتشر شده آمده است که " امروز که فریزبی با تلاش و همت عزیزانمان در استان به مدارس ورود کرده بجای شنیدن اخبار خوش از این رشته ورزشی شاهد استعفای دسته جمعی هستیم. صحبت ها حاکی از گرفتاری های شخصی و خانوادگی دارد. اما همگی به طور همزمان کمی دور از ذهن و داستان مبهم می‌باشد و باید چند و‌چون کار مشخص شود. متاسفانه هر روز بجای حرکت های رو به جلو شاهد پسرفت در ورزش استان هستیم نه پیشرفت."

استعفای دسته جمعی شیطنت عده ای از افراد است

در پیگیری این ماجرا ادهم کرد، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان به خبرنگار ما گفت: اعضای کمیته فریزبی در مجموع 2 نفرهستند و استعفای دسته جمعی صورت نگرفته؛ اینها یک شیطنت است.
 

 
زهرا مشهدی، رئیس هیات ورزش های همگانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما ضمن ابراز بی اطلاعی از موضوع استعفای دسته جمعی مدیران ورزش فریزبی در استان، افزود: تاکنون درخواستی مبنی بر این موضوع به دست بنده نرسیده، افزون بر آنکه به کسی ابلاغ نداده بودیم که بخواهد استعفا بدهد.

وی اضافه کرد: "علی آصف مهر" که مدت ها پیش آن هم در بازه زمانی 2 ماهه با ما همکاری داشته نیز ابلاغی نداشته، که اعلام کرده اند به علت مشغله کاری قادر به همکاری نیستند.

این مسئول دلیل انتشار چنین مطالبی را برآورده نشدن انتظارات غیرمنطقی عده ای دانست و تاکید کرد: "مهرناز و امیر مومن پیراسته" همچنان همکاری خود را به عنوان مسئول و نایب رئیس رشته فریزبی با ما داشته و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مشهدی ادامه داد: علت استعفای "مهران جاهد" نیز به علت برآورده نشدن خواسته ها و انتظاراتشان بود.

نامه منتشر شده از سمت بنده جعلی است

مهرناز پیراسته، رئیس هیئت فریزبی استان هم در تکمیل مطالب فوق، تاکید کرد:چنین موضوعی صحت ندارد، نامه منتشر شده از سمت بنده جعلی بوده وآن را تکذیب می کنم.

وی اظهار کرد: یکسری از افراد با دلایل نامعلوم دست به چنین اقداماتی زده، اما بنده و برادرم که نایب رئیس هیئت است با قدرت به کار خود ادامه خواهیم داد.

رئیس هیئت فریزبی استان علت استعفای "مهران جاهد" را مشغله کاری عنوان کرد و گفت: امضای درج شده در نامه منتشر شده که هیچ گونه پاراف، تاریخ و شماره ای ندارد، کذب محض است.

ورزش در سیستان وبلوچستان حمایت نمی شود

علی آصف مهر هم به عنوان یکی از پیشکسوتان و علاقمندان به این رشته ورزشی، افزود: اگر چه عاشق این رشته هستم اما سمتی بر عهده بنده نبوده، وفعالیت در این رشته را با هزینه شخصی انجام داده ام.

وی افزود: خبر انتصاب دوستان در ورزش فریزبی مایه خوشحالی است، چون ورود این ورزش به مدارس به علت مفرح و شاد بودن، امری شایسته است؛ چنان که جای ورزش فریزبی در سیستان وبلوچستان واقعا خالی بود در حالی که استان ما جایگاه خوبی برای توسعه و رشد در این عرصه دارد.

آصف مهر ادامه داد: ورزش در سیستان وبلوچستان حمایت نمی شود؛ در حالی که رکن اصلی ورزش حمایت مالی است که متاسفانه این مقوله خیلی در استان ضعیف می باشد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcfjedyew6djta.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما