ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود نداردآرامش در بازار سیستان وبلوچستان حاکم است | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲
ذخیره سازی کالاهای اساسی در سیستان وبلوچستان به میزان کافی انجام شده و در توزیع برخی از اقلام به ویژه مرغ و روغن مشکلی وجود ندارد.
مشکلی در تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد/آرامش در بازار سیستان وبلوچستان حاکم است
به گزارش عصرهامون، وضعیت بازار سیستان وبلوچستان در روزهایی که از اجرای قانون مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها می گذرد آرام است، و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم همچون تخم مرغ، مرغ، روغن، شکر و غیره با نرخ های مصوب شده در حال توزیع می باشد.

اگر چه شنیده ها حاکی از کمبود روغن خوراکی در برخی از شهرستان های استان مانند ایرانشهر، مهرستان، قصرقند و تعداد انگشت شمار دیگری است اما؛ با اجرای نظارت بر بازار از سوی متولیان امر این معضل در دستور پیگیری قرار گرفته و با گران فروشان و محتکران به شدت برخورد می شود.

کمبود روغن خوراکی یکی از دغدغه های اصلی شهروندان است

محمد مهدی اکبری، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه وضعیت در بازار کالاهای اساسی طبق روال عادی در جریان است، بیان کرد: کمبودی در خصوص اقلامی همچون مرغ و روغن یا سایر کالاهای اساسی در بازار گزارش نشده، و بر این اساس تامین کالاهای اساسی در استان وضعیت قابل قبولی دارد.

وی افزود: با یکسان سازی قیمت ها، بازار روغن به تعادل رسیده، از طرف دیگر نیز محموله روغنی که برای سیستان وبلوچستان ازکارخانه های سایر استان ها خریداری شده در حال حمل بوده، که به علت مسافت طولانی بین استانی با کمی تاخیر در ورود مواجه بودیم، که با این اقدام بازار وضعیت بیش از پیش آرام خواهد شد.

اکبری ادامه داد: هم اینک مباشرینی از سطح استان به کارخانه ها معرفی شده اند که کالای اساسی را تحویل گرفته، و اقدام به توزیع در بین مردم کنند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: ذخیره سازی کالاهای اساسی در استان خوب است و مشکلی در عرضه مرغ، برنج، شکر و غیره وجود ندارد.

به هیچ عنوان با کمبود کالا مواجه نیستیم

داوود شهرکی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان با کمبود کالا در سطح کشور مواجه نیستیم، گفت: با اینکه برخی دارند تبلیغات سوء در این زمینه می کنند، نباید مردم نگرانی داشته باشند چرا که اگر ما در زمان عرضه ارز 4هزار و 200تومانی توانسته ایم کالا تامین کنیم، امروز که قیمت واقعی شده کالای بیشتری را می توانیم تامین و در اختیار آنان قرار دهیم.

وی افزود: ما نگران تامین کالا نیستیم، با توجه به واقعی شدن قیمت ها، مردم نیز نباید از گرانی یا ارزانی قیمت کالایی نگرانی داشته باشند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcdjj0fkyt0oz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما