بوق دائم اشغال و یا پاسخگو نبودن شماره ۱۱۸ مخابرات سیستان وبلوچستان مردم را برای استفاده از خدمات این شرکت دچار سرگردانی کرده است.
به گزارش عصرهامون، پشت خط انتظار ماندن تا ۲۰ دقیقه و در نهایت ناامیدی از عدم پاسخگویی اپراتور و قطع تماس در زمره گلایه هایی است که مردم استان پهناور سیستان و بلوچستان از سامانه ۱۱۸ شرکت مخابرات دارند.
این مشکلات باعث شد از شب گذشته تاکنون ساکنین این خطه برای دریافت شماره های مورد نیاز خود از سامانه دچار سرگردانی شوند.
عدم پاسخگویی اپراتورهای این سامانه در حالی مردم را به زحمت انداخته که آنها باید حداقل ۲۰ دقیقه به انتظار بنشینند تا شاید یک اپراتور پاسخ دهد؛ این درحالیست که در کمتر از سه دقیقه از زمان انتظار بوق اِشغال پخش می شود.
با گسترش نفوذ شبکه تلفن های همراه وابستگی مردم به تلفن ثابت برای رسیدگی به امورات روزمره اگر چه کاهش یافت اما هنوز بخش زیادی از فعالیت های عمومی از این طریق انجام می شود.
ادارات، اصناف و موسسات عمومی و بسیاری از مشاغل دیگر همچنان به استفاده از تلفن ثابت وابسته اند و هر گونه اختلال در آن آسیب زیادی به روند فعالیت و ارائه خدمت آنان وارد خواهد کرد.
بنا بر گفته یکی از پرسنل شرکت مخابرات در سامانه ۱۱۸به خبرنگار اجتماعی ما؛ از شب گذشته سرور این سامانه از سوی مرکز در تهران قطع شد، و از صبح امروز نیز سرور به طور کل قطع و قادر به ارائه خدمت نمی باشد.
پایگاه خبری عصرهامون در راستای رفع مطالبات و دغدغه مردم آماده دریافت پاسخ متولیان امر در این خصوص می باشد.