تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
مشترک مورد نظر پاسخگو نمی باشد؛

اختلال در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ سیستان وبلوچستان

بوق دائم اشغال و یا پاسخگو نبودن شماره ۱۱۸ مخابرات سیستان وبلوچستان مردم را برای استفاده از ‏خدمات این شرکت دچار سرگردانی کرده است‎.‎
اختلال در سامانه پاسخگویی ۱۱۸ سیستان وبلوچستان
به گزارش عصرهامون، پشت خط انتظار ماندن تا ۲۰ دقیقه و در نهایت ناامیدی از عدم ‏پاسخگویی اپراتور و قطع تماس در زمره گلایه هایی است که مردم استان پهناور سیستان و بلوچستان از ‏سامانه ۱۱۸ شرکت مخابرات دارند.‏

این مشکلات باعث شد از شب گذشته تاکنون ساکنین این خطه برای دریافت شماره های مورد نیاز خود از ‏سامانه دچار سرگردانی شوند.‏

عدم پاسخگویی اپراتورهای این سامانه در حالی مردم را به زحمت انداخته که آنها باید حداقل ۲۰ دقیقه به ‏انتظار بنشینند تا شاید یک اپراتور پاسخ دهد؛ این درحالیست که در کمتر از سه دقیقه از زمان انتظار بوق ‏اِشغال پخش می شود.‏

با گسترش نفوذ شبکه تلفن های همراه وابستگی مردم به تلفن ثابت برای رسیدگی به امورات روزمره اگر چه ‏کاهش یافت اما هنوز بخش زیادی از فعالیت های عمومی از این طریق انجام می شود‎.
 
ادارات، اصناف و موسسات عمومی و بسیاری از مشاغل دیگر همچنان به استفاده از تلفن ثابت وابسته اند و هر ‏گونه اختلال در آن آسیب زیادی به روند فعالیت و ارائه خدمت آنان وارد خواهد کرد.‏

بنا بر گفته یکی از پرسنل شرکت مخابرات در سامانه ۱۱۸به خبرنگار اجتماعی ما؛ از شب گذشته سرور این ‏سامانه از سوی مرکز در تهران قطع شد، و از صبح امروز نیز سرور به طور کل قطع و قادر به ارائه خدمت ‏نمی باشد.‏

‏ پایگاه خبری عصرهامون در راستای رفع مطالبات و دغدغه مردم آماده دریافت ‏پاسخ متولیان امر در این ‏خصوص می باشد‎.

انتهای پیام/‏
https://www.asrehamoon.ir/vdccmsqsp2bqpe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما