کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت نسکند؛

آل سعود دیگر لیاقت خادم حرمین شریفین را ندارد

پاپایا , 31 ارديبهشت 1394 ساعت 9:19

مولوی کریم بخش درویشی گفت:از بین بردن کسانی که مظلومیت ستمدیدگان را فریاد می‌زنند هرگز نمی‌تواند حرکت عظیم مردمی را متوقف کند.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون، مولوی کریم بخش درویشی در گفت و گو با خبرنگار پاپایا، ضمن محکوم کردن حمله عربستان به یمن گفت: آل سعود با جنایاتی که در یمن انجام دادند و به بهانه های واحی و با کمک امریکا و اسرائیل به یک کشور اسلامی حمله کردند،دیگر لیاقت خادم حرمین شریفین را ندارند.
امام جمعه نسکند ادامه داد:همه وهابیون و تکفیری های که جنایات بی شماری در عراق و سوریه انجام می دهند،تحت حمایت آل سعود بوده و لشکرکشی جدید آل سعود به یمن نشان از ضعف و شکست در عراق و سوریه دارد.
وی افزود:سران کشورهای که خود مرکز نقض حقوق بشر و ایجاد کننده ها گروه تکفیری و تروریستی در منطقه هستند حالا به بهانه نقض حقوق بشر به کشوری دیگر لشکر کشی می کنند و مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند.
مولوی درویشی ضمن محکوم کردن اقدام آل سعود در تأیید حکم اعدام شیخ نمر گفت: این اقدام یک عمل جاهلانه، تفرقه انگیز و به دور از عدالت است که چهره عربستان را بیش از پیش در نگاه جهانی منفور‌تر می‌کند. امام جمعه اهل سنت نسکند گفت: رژیم آل سعود با اجرای حکم اعدام شیخ نمر در واقع حکم نابودی خود را امضا خواهد کرد. وی تصریح کرد: از بین بردن کسانی که مظلومیت ستمدیدگان را فریاد می‌زنند هرگز نمی‌تواند حرکت عظیم مردمی را متوقف کند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 68103

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/68103/آل-سعود-دیگر-لیاقت-خادم-حرمین-شریفین-ندارد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir