کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

5کشته و ۱۲ مجروح در حوادث رانندگی جنوب سیستان و بلوچستان

دادمردان , 5 خرداد 1394 ساعت 10:10

رییس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از کشته شدن5تن و مجروحیت12تن دیگر در حوادث رانندگی طی48 ساعت گذشته در محورهای جنوب استان خبر داد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از دادمردان سرهنگ محمد رضا کورسی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مینی بر واژگون یک دستگاه سواری پژو۴۰۵ حامل افاغنه غیر مجاز در کیلومتر۱۵ محور ایرانشهر-بمپور بلافاصله گشت تصادفات جهت برسی محل حادثه حاضر شدند.

رییس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ حامل حامل اتباع بیگانه غیر مجاز به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جاده خارج و واژگون می گردد که در این حادثه بر اثر شدت ضربه وارد شده ۲ تن از سرنشینان در دم فوت و ۶ تن دیگر نیز مجروح شدند.

سرهنگ کورسی با اشاره به وقوع حادثه دیگری در کیلومتر ۲۴ محو فرعی ایرانشهر – ابتر گفت:در این حادثه یک دستگاه سواری پژو پارس  به علت انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با یک دستگاه وانت تویوتا برخورد می کند و رانندگان هر دو خودرو جان خود را از دست داده و ۱تن  سرنشین پژو نیز مصدوم می شود.

این مسئول ادامه داد: در اثر برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه غیر مجاز با یک دستگاه تویوتا به دلیل عدم رعایت حق تقدم در محور ایرانشهر- بزمان ۱ نفر از سرنشینان پژو در محل حادثه فوت نموده و ۵ تن دیگر نیز مجروح شده که جهت مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 68299

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/68299/5کشته-۱۲-مجروح-حوادث-رانندگی-جنوب-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir