کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت در نیمروز برگزار شد

خبرنیمروز , 10 تير 1394 ساعت 13:17

مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت با حضور مسئولین در روستای گلخانی برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از خبر نیمروز، امام جمعه نیمروز بیان کرد: تلاش های آموزش وپرورش و کمیته امداد برای ارتقا فعالیت های اجتماعی ستودنی است و یکی از دغدغه‌ها و دل‌ مشغولی‌های خانواده ها تدارک برنامه هایی مناسب برای فرزندانشان در فصل تابستان است.
حجت السلام والمسلمین محمدراشکی با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه، امید و پایه گذاران فرهنگ آینده کشورمان محسوب میشوند افزود: وظیفه همه ادارات، سازمانها و نهادهای فرهنگی و آموزشی است که در کنار خانواده‌ها برنامه ریزی های مناسبی برای ساماندهی و غنی سازی اوقات فراغت داشته باشند.
محمدحسن دهمرده فرماندار نیمروز اظهار داشت: با توجه به اینکه تبلیغ های که بر علیه دین می شود باید جوانان و نوجوانان را به این سمت سوق بدهیم و باید توانایی های فنی در بین جوانان زیاد شود و جوانان ما به کارهایی مانند قالی بافی و امثال آن که باعث توسعه و خروج از رکورد اقتصادی می شود روی بیاورند.
وی ادامه داد: در برنامه های فراغت تابستانی علاوه بر برنامه های دینی و اخلاقی باید در بین جوانان و نوجوانان برنامه های ورزشی نیز توسعه یابد چرا که باعث پویایی هر چه بیشتر جامعه می شود.
انتهای پیام/4382


کد مطلب: 70089

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/70089/مراسم-افتتاحیه-طرح-اوقات-فراغت-نیمروز-برگزار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir