کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همایش فرمانداران جدیدالانتصاب ۹ استان کشور در چابهار برگزار شد+ تصاویر

18 آبان 1394 ساعت 13:07

همایش فرمانداران جدیدالانتصاب 9 استان کشور با حضور معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی به مدت دو روز در چابهار برگزار شد.


به گزارش سرویس اجتماعی عصرهامون به نقل از چهاربهاران، در این همایش که با حضور مسئولان کشوری و استانی؛ معاون سیاسی و قائم و مقام وزارت کشور در امور سیاسی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور، مدیرکل تقسیمات وزارت کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران ۹ استان کشور برگزار شد.
معاون سیاسی وقائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی در همایش فرمانداران جدیدالانتصاب ۹ استان کشور در چابهار اظهار کرد: فرمانداران وظیفه دارند با حضور در جمع مردم خصوصا با شرکت در نمازهای جمعه و جماعات و سفر به روستاها در کنار تشریح خدمات دولت به بررسی و پیگیری مشکلات مردم بپردازید.
مقیمی از فرمانداران و بخشداران خواست با رعایت قانون و مقررات امورات را پیش ببرند تا دچار مشکل نشوند.
وی از مجریان انتخابات خواست: بر اجرای قانون تمکین کنند و قانون باید در همه حوزه حرف اول را بزند.
معاون سیاسی وزیر کشور بیان کرد: برای ایجاد اشتغال فرمانداران برنامه جدید به دهیاران و سرمایه گذاران در سطح روستاها و شهرها ارایه کنند تا با ایجاد کارگاه تولیدی و خدماتی چند نفر بتواند مشغول بکار باشند.
علی اوسط هاشمی در همایش فرمانداران جدیدالانتصاب ۹ استان کشور که در سالن اجتماعات جلسات فرمانداری چابهار برگزار شد، اظهار کرد: باید اخلاق‌مداری و قانون‌مداری را سرلوحه کار قرار دهیم، نقش مشارکت مردم در امور اجرایی و توسعه استان را جدی بگیریم.
وی افزود: دولت توجه ویژه به این استان دارد به طوریکه بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان طی دو سال اخیر در استان در زمینه‎های مختلف هزینه شده که شاید بیش از رقم ۳۵ سال گذشته باشد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان، گفت: این منطقه از لحاظ امنیت بهترین استان کشور است، در حاضر در هر روستا و منطقه امنیت وجود دارد.
پس از سخنرانی‌های مسئولان مربوطه و برگزاری جلسات توجیهی برای فرمانداران به مدت دو روز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چابهار به کار خود پایان داد.








انتهای پیام/4382


کد مطلب: 77701

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/77701/همایش-فرمانداران-جدیدالانتصاب-۹-استان-کشور-چابهار-برگزار-تصاویر

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir