کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره بهزیستی چابهار:

بیش از ۲ هزار معلول منتظر نوبت دریافت خدمات بهزیستی/ پرداخت مستمری به ۶۲۲ معلول در چابهار

28 خرداد 1396 ساعت 23:10

رئیس اداره بهزیستی چابهار از منتظر نوبت بودن ۲ هزار و ۵۹۳ معلول در این شهرستان برای دریافت خدمات بهزیستی خبر داد.


به گزارش عصرهامون،به نقل از چهاربهاران، حسن تاوانه با اشاره به وضعیت معلولان منتظر نوبتی جهت دریافت خدمات از سازمان بهزیستی اظهار کرد: در حال حاضر 2هزار و 593 نفر از معلولان چابهاری پشت نوبت خدمات سازمان بهزیستی قرار داشته و منتظر دریافت خدمات مادی و معنوی از این سازمان هستند.
وی با اشاره به خدمات اداره بهزیستی چابهار در پنج بخش بیان کرد: اداره بهزیستی چابهار در پنج بخش امور اجتماعی، مشارکتهای مردمی و اشتغال، امورپیشگیری، پشتیبانی و منابع انسانی و امور توانبخشی خدمات را به مددجویان ارائه می کند.
تاوانه ادامه داد: هم اینک 622 معلول در چابهار مستمری حق نگهداری از بهزیستی دریافت می کنند و یک هزار و 37 نفر پشت نوبت برای دریافت خدمات در بخش اموراجتماعی هستند.
رئیس اداره بهزیستی چابهار با اشاره به 66 درصد خانواده های از کارافتاده که شامل 386 پرونده حمایتی هستند گفت: این خانواده ها شامل بیماری های قلبی، سرطان ریوی، هپاتیت، فوت سرپرست، مفقودالاثر، متواری، اعتیاد و طلاق سرپرست وجود دارد که به این افراد خدمات ارائه می شود.
وی حمایت از افراد منتظر نوبت در بخش های مختلف این نهاد را خواستار شد و گفت: توجه به جامعه هدف، نیازمند کمک و عزم جدی مسئولان استانی و کشوری است.
تاوانه خاطرنشان کرد: سه هزار و 215 نفر در حوزه توانبخشی منتظر نوبت خدمات بهزیستی چابهار قرار دارند و از این تعداد هم اینک 600 پرونده در این حوزه شامل معلولان جسمی حرکتی، ذهنی، نابینا، ناشنوا، روانی مزمن، حسی، فلج مغزی و 30معلول ضایع نخایی زیر پوشش این نهاد هستند.


کد مطلب: 95695

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/report/95695/بیش-۲-هزار-معلول-منتظر-نوبت-دریافت-خدمات-بهزیستی-پرداخت-مستمری-۶۲۲-چابهار

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir