پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون - آخرين عناوين استخدام :: نسخه کامل http://www.asrehamoon.ir//news/employment Sun, 05 Apr 2020 10:54:54 GMT استوديو خبر (سيستم جامع انتشار خبر و اتوماسيون هيئت تحريريه) نسخه 3.0 /skins/default/fa/norooz99/ch01_newsfeed_logo.gif تهيه شده توسط پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون http://www.asrehamoon.ir// 100 70 fa نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون آزاد است. Sun, 05 Apr 2020 10:54:54 GMT استخدام 60 اطلاعیه زمان آزمون استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/122494/اطلاعیه-زمان-آزمون-استخدام-شرکت-فولاد-مبارکه-اصفهان به گزارش عصرهامون شرکت فولاد مبارکه اصفهان، افتخار دارد هم زمان با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل اپراتوری و کارشناسی، تعداد ۵۲۷ نفر از واجدین شرایط را بر اساس جداول پیوست شماره ۳ و ۴ و ۵ از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های روانشناختی) و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تامین اجتماعی جذب نماید. الف) شرایط عمومی ۱ -تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران ۲ -تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی ۳ -نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد ۴ -عدم سوء مصرف مواد اعتیادآور به تایید مراجع ذیصلاح ۵ -داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیرپزشکی (دارابودن معافیت دائم پزشکی در مشاغل کارشناسی بلامانع می باشد) ۶ -داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام شمسی تا روز جمعه مورخ ۱۶/۱۲/۹۸ ۷ -داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روانشناختی جهت انجام فعالیتهای شغلی طبق تایید مرکز بهداشت حرفهای شرکت فولاد مبارکه ۸ -تایید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه ب)شرایط اختصاصی شغل مقطع تحصیلی حداقل معدل کل حداکثر سن حداکثر سابقه کار قابل پذیرش با پرداخت حق بیمه اپراتور دیپلم ۱۳ ۲۴ سال ۳ سال کارشناس لیسانس ۱۳ ۲۸ سال ۳ سال تسهیلات سنی برای داوطلبان : ۱ .به کلیه دارندگان کارت های پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی، مدت ۲۴ماه (۲ سال) خدمت نظام وظیفه قانونی به حداکثر سن اضافه خواهد شد. ۲ .داوطلبانی که دارای سابقه کار با پرداخت حق بیمه در صندوق های بازنشستگی معتبر کشور میباشند، به ازای هر سال سابقه یک سال (تا سقف ۳ سال) به حداکثر سنی آنان اضافه می شود. این دسته از افراد می بایست گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه را به همراه سایر مدارک در روز کنترل مدارک (پس از آزمون کتبی) به همراه داشته باشند (افرادی که سوابق بیمه سازمان تامین اجتماعی ارائه می نمایند علاوه بر گواهی مذکور، همراه داشتن شناسه کاربری و رمز ورود به درگاه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به آدرس ir.tamin.eservices://https الزامی می باشد) در غیر این صورت از ورود این افراد به مرحله بعد جلوگیری به عمل خواهد آمد. ۳ .فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان۷۰ درصد به میزان ۴ سال و فرزندان معزز جانبازان بالای ۲۵ %جانبازی، به میزان ۳ سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود. لازم است این افراد جهت استفاده از تسهیلات سنی نسبت به اخذ معرفینامه ایثارگری از دفاتر پیشخوان دولت اقدام و در روز کنترل مدارک ارائه نمایند. تذکر: شرکت در کلیه مراحل جذب، برای مشمولان بند فوق الزامی می باشد. ۴ .در هر صورت با احتساب کلیه تسهیلات سنی فوق، سن داوطلبان مشاغل اپراتوری از ۳۰ سال و مشاغل کارشناسی از ۳۴ سال نباید بالاتر باشد.  توضیحات شرایط اختصاصی: ۱ .دارا بودن مدرک و رشته تحصیلی معتبر، مطابق با شرایط مندرج در جداول ۳و۴و۵ الزامی بوده و داوطلبین در زمان ثبت نام میبایست مدارک منطبق با اطلاعیه را ارائه نمایند. ۲ .مبنای محاسبه حداکثر سن، تا روز جمعه مورخ ۱۶/۱۲/۹۸ می باشد. ۳ .افراد دارای مدارک تحصیلی در مقاطع بالاتر از جداول ۳ و ۴ به شرط دارا بودن و ارائه مدرک تحصیلی منطبق با شرایط اطلاعیه، می توانند در آزمون در مقطع پایین تر شرکت نمایند. لیکن می بایست از ارائه مدارک با مقاطع بالاتر خودداری نمایند و امکان تغییر کد رشته آزمون یا رده شغلی در طول فرآیند جذب و همچنین در صورت استخدام، طی زمان  اشتغال (با درخواست شخصی) حداقل تا ۷ سال امکان پذیر نمی باشد و پس از این مدت نیز تابع ضوابط و مقررات شرکت خواهد بود و قبل از جذب، در این خصوص تعهد محضری از داوطلب اخذ خواهد شد. ۴ .نیازهای اعلام شده بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر ردیف شغلی یا رده شغلی مرتبط با تغییر یا ارتقاء مدرک تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود می باشد. ۵ .داوطلبان مشاغل اپراتوری می بایست بومی یکی از استان های اصفهان یا چهارمحال و بختیاری باشند. توضیح ۱ :داوطلب بومی به فردی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشد: الف- محل صدور شناسنامه وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد. ب- محل اخذ دیپلم وی یکی از شهرستان های این دو استان باشد. توضـیح ۲ :داوطلبان بومی اسـتانی با اولویت محل سـکونت نزدیکتر و فرزندان کارکنان شـاغل و باز نشـسـته فولاد مبارکه در شرایط برابر از نظر علمی و تجربی و مهارتی در اولویت دعوت به مرحله بعد قرار خواهند گرفت. ۶ .فرزندان معزز شهدا و فرزندان جانبازان بالای ۵۰ %که متقاضی شرکت در آزمون م شاغل اپراتوری میباشند از شرط معدل معاف میباشند. پ ) مراحل فرآیند استخدام: ۱ .مراجعه به سامانه ir.uiazmoon و مطالعه دقیق شرایط آگهی مندرج در آن و آماده نمودن مدارک مورد نیاز ۲ .ثبت نام در آزمون و اخذ کد رهگیری ۳ .دریافت کارت ورود به جلسه ۴ .حضور در محل برگزاری آزمون طبق برنامه آزمون کتبی ۵ .دریافت نتیجه آزمون کتبی از طریق سایت ثبت نام ۶ .حضور در فرآیند ارزیابی مهارتی و مصاحبه (ویژه مشاغل اپراتوری) و کانون ارزیابی شایستگی (ویژه مشاغل کارشناسی) در صورت پذیرش در آزمون کتبی ۷ .حضور در مرحله معاینات طب صنعتی در صورت پذیرش در مراحل قبلی ۸ .انجام فرآیند گزینش برای پذیرفته شدگان مراحل قبلی ۹ .تکمیل پرونده شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، عدم سوءپیشینه و سایر مدارک مورد نیاز ۱۰ .انعقاد قرارداد موقت کار، شروع به کار و آموزش های بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی. ت ) مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام : لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام (وب سایت) و تکمیل فرم الکترونیکی، نسبت به تهیه فایل مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. ۱ .اسکن صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود) ۲ .اسکن کارت ملی ۳ .اسکن مدرک تحصیلی معتبر (که معدل در آن ذکر شده باشد) منطبق با شرایط اطلاعیه ۴ .اسکن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم توضیح: تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت میبایست قبل از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون (پنج شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۸ (باشد. ۵ .اسکن عکس ۴×۳ جدید ( با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام ) ۶ .اسکن گواهی پرداخت حق بیمه از صندوق بازنشستگی مربوطه ۷ .پرداخت الکترونیکی مبلغ پانصد و پنجاه هزار (۰۰۰,۵۵۰ (ریال در وجه دانشگاه اصفهان بابت هزینه های ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طریق سامانه ثبت نام  توضیح: امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت. ث) نحوه ثبت نام و مهلت آن: با توجه به اینکه آزمون ها، تحلیل نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس گروه امتحانی انتخاب شده توسط داوطلب در زمان ثبت نام انجام می شود لازم است داوطلبان با دقت و با توجه به شایستگی، علاقه، جدول نیازها و شرایط اعلام شده نسبت به انتخاب تنها یک کد رشته ( یک ردیف شغلی) ثبت نام نمایند. داوطلبان واجد شرایط می بایست از روز پنج شنبه مورخ ۱۰/۱۱/۹۸ تا روز پنج شنبه مورخ ۲۴/۱۱/۹۸ به سامانه ir.uiazmoon  مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند. فرم تقاضای ثبت نام میبایست با دقت و صداقت تکمیل گردد. ج) زمان توزیع کارت و آزمون:  داوطلبان می توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۱/۱۲/۹۸ تا روز سه شنبه مورخ ۱۳/۱۲/۹۸ با مراجعه به سامانه ثبت نام نسبت به چاپ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.  آزمون مشاغل کارشناسی روز پنج شنبه ۱۵/۱۲/۹۸ و مشاغل اپراتوری روز جمعه ۱۶/۱۲/۹۸ برگزار خواهد شد.  محل برگزاری آزمون شهر اصفهان و زمان و محل دقیق آن در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.  همراه داشتن شناسنامه عکسدار یا کارت ملی و کارت ورود به جلسه در روز آزمون الزامی میباشد. تذکر مهم: با توجه به اینکه کلیه اطلاع رسانی های آزمون از طریق سامانه ثبت نام انجام خواهد شد لذا داوطلبان می بایست در طول فرآیند جذب، جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف و تغییرات احتمالی، بصورت مستمر به سامانه فوق مراجعه نمایند و عدم اطلاع داوطلب از نتایج مراحل، جزئیات یا تغییرات احتمالی آزمون، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد. چ) مفاد آزمون کتبی: آزمون کتبی شامل آزمون علمی مبتنی بر سوالات چهار گزینه ای با احتساب نمره منفی می باشد، سوالات علمی با توجه به هر گروه امتحانی و رشته های مورد نیاز طراحی شده و مفاد آزمون کتبی (دانشی) شامل سه بخش طبق موارد جدول شماره (۲ (می باشد: جدول شماره ۲ :(ضرایب مفاد آزمون برای مشاغل اپراتوری و کارشناس)   عمومی تخصصی (دروس تخصصی هر مقطع) زبان انگلیسی و دانش رایانه ای توانایی ذهنی و ادراکی مشاغل اپراتوری %۲۰ %۳۰ %۵۰ مشاغل کارشناسی %۲۰ %۲۰ %۶۰   توضیح: مفاد آزمون تخصصی به شرح جداول شماره ۳ و ۴ می باشد. ح) کانون ارزیابی شایستگی (ویژه مشاغل کارشناسی): نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) از بالاترین نمرات کتبی جهت سنجش شایستگی های مورد نیاز شغل همچنین انجام مصاحبه فنی و تخصصی به این مرحله راه می یابند. خ) آزمون مهارت (برای داوطلبان رده اپراتوری): نفراتی که حدنصاب آزمون کتبی را کسب نموده اند (چند برابر ظرفیت پذیرش در هر ردیف شغلی) به این مرحله راه می یابند. این مرحله شامل آزمون عملی مهارت و مصاحبه فنی می باشد. د) معاینات طب صنعتی: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی داوطلبان (با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتردر هر رشته/گرایش به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی (که در آن سلامت جسمی و روحی فرد با آخرین استانداردهای سلامت سازمانی فولاد مبارکه مطابقت و بررسی میگردد) دعوت خواهند شد. در این مرحله، مبنای تصمیم گیری جهت استخدام داوطلبان، انجام موفقیت آمیز معاینات طب صنعتی و تست های پاراکلینیک مختلف می باشد که در روز معاینه و توسط شرکت فولاد مبارکه انجام می شود. لذا معاینات و نتایج تست های قبلی و بعدی (که توسط سایر مراجع یا پزشکان انجام شده یا میشود) مبنای تصمیم گیری نبوده و از نظر شرکت فولاد مبارکه جهت استخدام فاقد اعتبار لازم می باشد. در این مرحله افرادی که مستعد ابتلا به بیماری در محیط صنعتی تشخیص داده شوند، جهت ادامه مراحل استخدامی دعوت نخواهند شد. لذا افراد پذیرفته شده در این مرحله، می بایست علاوه بر سلامت جسمی و روحی، توانایی مورد نیاز برای انجام فعالیت های شغلی در شرکت فولاد مبارکه در طی مدت خدمت، بر اساس نظر مرکز بهداشت حرفه ای شرکت را داشته باشند. ذ) گزینش: افراد تایید شده توسط طب صنعتی به گزینش معرفی میگردند تا در صورت تایید صلاحیت، جهت انجام سایر مراحل استخدام از آنها دعوت بعمل آید. در صورتی که داوطلب فاقد شرایط این مرحله باشد از فرآیند حذف و از نفر بعدی دعوت به عمل می آید. ر) تشکیل پرونده: نفراتی که کلیه مراحل قبل را با موفقیت طی نمایند، جهت تشکیل پرونده (شامل استعلام مدرک تحصیلی، استعلام کارت پایان خدمت، آزمایش عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و سایر مدارک مورد نیاز ) به مرور و بر اساس نیاز شرکت دعوت به کار می شوند. سایر توضیحات و تذکرات اطلاعیه استخدامی: ۱ .صندوق بازنشستگی پذیرفته شدگان نهایی، صندوق سازمان تامین اجتماعی بوده و انتقال سوابق بیمه ای افرادی که در سایر صندوق های بازنشستگی سابقه پرداخت حق بیمه دارند به عهده داوطلبان خواهد بود. لازم به ذکر است، آن دسته از داوطلبان که با استفاده از تسهیلات سنی سابقه کار، مجاز به شرکت در آزمون شده اند در صورتیکه سابقه پرداخت بیمه ارائه شده، مربوط به صندوق های بازنشستگی غیراز صندوق تامین اجتماعی باشد ملزم به انتقال سوابق بیمه خود به صندوق تامین اجتماعی با پرداخت هزینه های قانونی مربوطه می باشند و در این زمینه تعهد لازم اخذ خواهد شد. ۲ .تمامی مدارک ارائه شده توسط داوطلبان در مرحله کنترل مدارک با اصل مدارک، تطبیق داده خواهد شد و یا از مراجع صادر کننده مدرک، استعلام می شود. بدیهی است چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد. در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی خاتمه خواهد یافت.بدیهی است پیگیری های لازم از طریق مراجع قضائی نیز صورت می پذیرد. ۳ .به تقاضای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی معادل، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ۴ .کارکنان شاغل در شرکت فولاد مبارکه، که متقاضی پذیرش مدرک کارشناسی خود می باشند، می بایست در یکی از رشته های جدول پیوست شماره ۳ ثبت نام و در آزمون کتبی، مصاحبه و کانون ارزیابی شرکت نمایند. توضیح: به منظور رتبه بندی، نمره کتبی فرزندان معزز شهدا شاغل در شرکت با ضریب ۳/۱ و سایر کارکنان با ضریب ۱۵/۱ محاسبه شده و در صورت قرار گرفتن در حدنصاب، به مرحله بعد راه می یابند. ۵ .داوطلبانی که قبلاً در آزمونهای استخدامی فولاد مبارکه شرکت نموده و پذیرفته نشده اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم این آگهی میتوانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً در این آزمون شرکت نمایند و نتایج آزمون های قبلی افراد در این آزمون فاقد اعتبار می باشد. ۶ .نیازهای استخدامی در ردیف های اعلام شده در مقطع دیپلم پس از اعمال سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان که دارای شرایط عمومی استخدام می باشند، تامین خواهد شد. لذا برای متقاضیان ایثارگر که در تمامی مراحل فرآیند جذب (از جمله کتبی، مهارت و ...) شرکت نموده و حداقل ۸۰ %نمره آخرین فرد راه یافته به مرحله بعد را کسب نموده و سپس از طرف بنیاد شهید استان اصفهان در لیست سهمیه قرار بگیرند سهمیه مربوط به ایثارگران برای آنها لحاظ خواهد شد. تذکر: این گروه از داوطلبان لازم است وضعیت ایثارگری خود را در فرم تقاضانامه ثبت نام در سامانه مربوطه مشخص نمایند. در غیر این صورت تغییر وضعیت ایثارگری پس از انجام آزمون کتبی، امکان پذیر نخواهد بود. ۷ .تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی بر اساس نیاز در هر یک از واحدهای شرکت یا تابعه، در اختیار شرکت فولاد مبارکه بوده و قابل تغییر نمی باشد. ۸ .محدوده جغرافیایی سکونت برای داوطلبان، حوزه سرویسهای عمومی ایاب و ذهاب فعلی شرکت میباشد و شرکت فولاد مبارکه هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که خارج از این محدوده ساکن می باشند را نخواهد داشت و هیچ گونه مسیر سرویس دهی یا ایستگاه جدیدی اضافه نخواهد شد. محدوده سرویس دهی شامل: اصفهان، شهرکرد، بروجن، بلداجی، فرخ شهر، مبارکه، شهرضا، شاهینشهر، زرینشهر، سپاهانشهر، بهارستان، فولادشهر، نجف آباد، باغبهادران، خمینیشهر، کلیشاد، زازران، ولاشان، چمگردان، سده لنجان، ورنامخواست، دیزیچه، صفائیه، قهنویه، حسن آباد تنگ بیدکان، دهنو، کرکوند، مجلسی، طالخونچه، دهاقان، پوده، خوراسگان، سیاهبوم، یزدآباد، سفیددشت، چرمهین، کچوئیه، سهرفیروزان، اراضی، باغملک، لنج، زیباشهر، نکوآباد، اسماعیل ترخان، لاو، آبرو، حوض ماهی، قمیشلو، درچه، سورچه بالا و پایین، قهه، یزدانشهر، قهدریجان، قلعه لایبید، قلعه قاسم، علی آباد جمبزه، حسین آباد، کرسگان، کوشک، فلاورجان، قلعه سفید، گلدشت، ویلاشهر، کلیشادرخ، کاهریز، االله آباد، دارافشان، اجگرد، فخرآباد، گارماسه، خوانسارک، لارگان، بجگرد، هراتمه، دارگان، زودان، جوشان، برنجگان، کرچگان، نوگران، بیستجان، بابا شیخعلی، جوهرستان، نهچیر، دستگرد، بارچان، خولنجان، کرفشان، کاویان، گلگون، مزرعچه، حسن آباد قلعه بزی، سرارود، شیخ آباد، وینیچه، دهنو، دزج، همگین، اسلام اباد، امیرآباد، کلیسان، کافشان، زفره، دهسرخ، علیشاهدان، طاد، تیران، دولت آباد، شهرک سیمرغ، پیربکران، آدرگان، شهیدکشوری، خورزوق و یزدانشهر می گردد. ]]> استخدام Sun, 05 Apr 2020 06:13:04 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/122494/اطلاعیه-زمان-آزمون-استخدام-شرکت-فولاد-مبارکه-اصفهان آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۹ http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/122493/آخرین-خبر-استخدام-آموزش-پرورش-سال-۹۹ به گزارش عصرهامون به نقل از پانا، یارمحمد حسین بُِر در این باره گفت: «در سالی که گذشت، در حوزه امور اداری و تشکیلات با حمایت‌های معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش موفق شدیم چند اقدام نسبتا شاخص انجام دهیم. از این جمله می‌توان به تدوین شیوه‌نامه اجرایی نظام رتبه‌بندی معلمان و تدوین شیوه‌نامه اجرایی قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس اشاره کرد که خوشبختانه این شیوه‌نامه‌ها تدوین و به استان‌ها ابلاغ شد.» او ادامه داد: «مجوز جذب مشمولان الحاق یک ماده که در مورد آموزش‌یاران، آموزش‌دهندگان و حق‌التدریسان بود در سال ۹۸ عملیاتی شد و بعد از آن توانستیم بخشنامه افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری را عملیاتی کنیم.» مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این اقدامات از جمله اقدامات فراگیر اداره کل امور اداری و تشکیلات بوده است، افزود: «در حوزه ساماندهی نیروی انسانی با توجه به مضایقی که وجود داشت توانستیم کارهای نسبتا خوبی انجام دهیم. در سال ۹۸ توانستیم مجوز جذب ۳۹ هزار نفر را (۱۴ هزار نفر در قالب ماده ۲۸ اساس‌‌نامه دانشگاه فرهنگیان و ۲۵ هزار نفر از محل دانشجویان متعهد به خدمت دانشگاه فرهنگیان) علاوه بر مجوز جذب نیروهای حق‌التدریس، اخذ کنیم.» حسین‌بر اضافه کرد: «نتایج آزمون استخدامی این ۱۴ هزار نفر به تازگی اعلام شده است و بعد از طی مراحل گزینش و مصاحبه، دوره یکساله مهارت‌آموزی خود را آغاز می‌کنند.» احتمال عملیاتی‌شدن طرح توسه صلاحیت‌های معلمان از مهر ۹۹ مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: «در سال گذشته برای اولین بار توانستیم با مشارکت همه حوزه‌‌ها حسب تصمیمات ستاد منابع انسانی، طرح توسعه صلاحیت‌های معلمان را تدوین کنیم که امیدوارم بتوانیم آن طرح را هم از مهر ۹۹ در کشور عملیاتی کنیم.» او به وضعیت بازنشستگی نیروهای آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: «نزدیک به ۶۰ هزار نفر واجد شرایط بازنشستگی هستند اما ممکن است بسیاری از این افراد تمایل به ماندگاری داشته باشند. پیش‌بینی ما این است که حدود ۱۵ هزار نفر از این افراد کماکان در مجموعه بمانند و به فعالیت آموزشی خود ادامه دهند کما اینکه ما هم استقبال می‌کنیم.» تصمیمات ساماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش در انتظار اعلام نظر سازمان امور اداری و استخدامی حسین‌بر به آزمون استخدامی سال ۹۹ هم اشاره کرد و گفت: «وزیر آموزش و پرورش و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت‌خانه به شدت پیگیر هستند که حتما سهمیه‌ای برای سال ۹۹ اخذ کنند. مقدمات کار انجام شده و جلساتی هم با دوستان سازمان امور اداری و استخدامی برگزار شده است که امیدوارم به نتیجه برسد.» مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزرات آموزش و پرورش به فعالیت‌های کارگروه ساماندهی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش هم اشاره کرد و افزود: «کارگروه ساماندهی منابع انسانی نزدیک به ۱۰ جلسه را برگزار کرد و در نهایت به برگزاری یک جلسه مشترک با حضور وزیر و معاونان وزارت آموزش و پرورش و مسئولان سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی منتج، که در آن جلسه بحث‌های زیادی انجام و مقرر شد که ما پیشنهاد واضح خود را در قالب مکاتبه به سازمان امور اداری و استخدامی ارائه دهیم. نامه آن آماده شد و وزیر آموزش و پرورش هم امضا و ارسال کرد، اکنون منتظر پاسخ سازمان امور اداری و استخدامی هستیم.» ]]> استخدام Sun, 05 Apr 2020 06:10:23 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/122493/آخرین-خبر-استخدام-آموزش-پرورش-سال-۹۹ آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی (کارنامه مصاحبه+ منابع مصاحبه استخدامی) http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/122449/آزمون-استخدامی-فراگیر-دستگاه-های-اجرایی-کارنامه-مصاحبه-منابع دانلود کتاب جامع درس و نکات آموزشی و اصل سوالات آزمونهای استخدامی وب سایت «ای استخدام» (کاملترین منبع مطالعاتی برای آزمون استخدامی فراگیر شامل سوالات سال ۸۹ الی ۹۷ + تمامی آزمونهای سال ۹۷)  سوالات عمومی اصل دفترچه آزمون های استخدامی سازمان سنجش با پاسخنامه تشریحی (شامل آزمونهای فراگیر و ... به همراه آزمونهای سال ۹۷) راهنمای آمادگی برای آزمون های استخدامی فراگیر و آموزش و پرورش دانلود رایگان سوالات استخدام فراگیر به همراه جزوه های رایگان دانلود نمونه سوالات تخصصی دستگاه اجرایی،سازمانهای دولتی اصل سوالات تخصصی رایگان رشته ها و مشاغل آزمونهای استخدامی ]]> استخدام Sat, 04 Apr 2020 05:48:57 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/122449/آزمون-استخدامی-فراگیر-دستگاه-های-اجرایی-کارنامه-مصاحبه-منابع استخدام پذیرش بورس و اوراق بهادار در سیستان و بلوچستان http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121450/استخدام-پذیرش-بورس-اوراق-بهادار-سیستان-بلوچستان به گزارش عصرهامون یک شرکت کارگزاری رتبه الف بورس اوراق بهادار جهت شعب خود در استان سیستان و بلوچستان شهرستان های زاهدان، زابل و چابهار از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز  پذیرش بورس و اوراق بهادار جنسیت:خانم ، اقا  فارغ التحصیلان کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری، مالی، اقتصاد، مدیریت (کلیه گرایشها)   از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم جهت تکمیل فرم استخدام روی لینک زیر کلیک و یا رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.     اطلاعات تماس ایمیل Brokerage1398@gmail.com ]]> استخدام Wed, 26 Feb 2020 06:08:40 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121450/استخدام-پذیرش-بورس-اوراق-بهادار-سیستان-بلوچستان استخدام بازاریاب در پرداخت الکترونیک سامان در سیستان وبلوچستان http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121449/استخدام-بازاریاب-پرداخت-الکترونیک-سامان-سیستان-وبلوچستان به گزارش عصرهامون شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش جهت تکمیل کادر خود در استان سیستان و بلوچستان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب جنسیت: آقا ، خانم آشنا به اصول بازاریابی دارای سابقه کار مرتبط توانایی در فن مذاکره روابط عمومی بالا توانایی کار با کامپیوتر دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم به بالا   از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.   اطلاعات تماس تلفن 05433216900 ایمیل zahedan@sep.ir ]]> استخدام Wed, 26 Feb 2020 06:07:08 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121449/استخدام-بازاریاب-پرداخت-الکترونیک-سامان-سیستان-وبلوچستان استخدام تکنسین برق ، تکنسین مکانیک آقا در تهران http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121153/استخدام-تکنسین-برق-مکانیک-آقا-تهران به گزارش عصرهامون یک شرکت معتبر تولید قطعات پلاستیکی با سابقه 50 ساله واقع در کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین برق جنسیت: آقا   تکنسین مکانیک جنسیت: آقا     از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا شماره فکس زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌ زیر تماس حاصل نمایند.   اطلاعات تماس تلفن 02144923015 فاکس 02144923027 ایمیل pls.net.job@gmail.com ]]> استخدام Wed, 19 Feb 2020 07:53:38 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121153/استخدام-تکنسین-برق-مکانیک-آقا-تهران استخدام همکار جهت کار در خانه بازی هایپر باکری - تهران http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121152/استخدام-همکار-جهت-کار-خانه-بازی-هایپر-باکری-تهران به گزارش عصرهامون  به تعدادی همکار خانم جهت کار در خانه بازی هایپر باکری (ارم) در دو شیفت 9 الی 16/30 و 16 الی 23/30 در تهران (ساکن غرب تهران) نیازمندیم. ساعت تماس 10 صبح تا 10 شب   اطلاعات تماس تلفن 02144167175  موبایل 09125502603  ]]> استخدام Wed, 19 Feb 2020 07:52:31 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121152/استخدام-همکار-جهت-کار-خانه-بازی-هایپر-باکری-تهران استخدام حسابدار تمام وقت در شرکت ارویس در تهران http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121151/استخدام-حسابدار-تمام-وقت-شرکت-ارویس-تهران به گزارش عصرهامون شرکت ارویس فعال در زمینه فناوری اطلاعات (تاسیس 1371) جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از متخصصان واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار  جنسیت: آقا ، خانم تمام وقت با حداقل 4 سال سابقه کار حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی رشته های مرتبط مالی و حسابداری مسلط به نرم افزار های سپیدار، همکاران سیستم و خانواده Office  مسلط به قوانین مالیاتی، ارزش افزوده، معاملات فصلی، حقوق و دستمزد، تحریر دفاتر و اظهارنامه عملکرد، رسیدگی تامین اجتماعی، تهیه گزارشات مدیریتی دارای انضباط اداری و روحیه کار تیمی ]]> استخدام Wed, 19 Feb 2020 07:51:12 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/121151/استخدام-حسابدار-تمام-وقت-شرکت-ارویس-تهران استخدام حسابدار در یک نمایندگی خدمات پس از فروش لوازم خانگی http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/119350/استخدام-حسابدار-یک-نمایندگی-خدمات-فروش-لوازم-خانگی به گزارش عصرهامون یک نمایندگی خدمات پس از فروش لوازم خانگی جهت تکمیل کادر اداری خود جهت تکمیل کادر خود در استان کرمانشاه از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز  حسابدار  جنسیت:خانم  تعداد: 1 نفر آشنایی با کامپیوتر روابط عمومی بالا ترجیحا آشنایی با نرم افزار سکان ساعت کاری 8 صبح الی 12:30 و بعدازظهر 15 الی 18. کسانی که در محدوده نمایندگی سکونت دارند در اولویت هستند . متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به شماره تلگرام زیر ارسال نمایند. تماس و sms پاسوخگو نیستیم.   اطلاعات تماس تلگرام 09187687297 آدرس فرهنگیان فاز 1 بلوار امیرکبیر نبش کوچه 124 ]]> استخدام Tue, 07 Jan 2020 08:57:47 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/119350/استخدام-حسابدار-یک-نمایندگی-خدمات-فروش-لوازم-خانگی استخدام مسئول دفتر در شرکت داده پردازی رسپینا در تهران http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/119349/استخدام-مسئول-دفتر-شرکت-داده-پردازی-رسپینا-تهران به گزارش عصرهامون شرکت داده پردازی رسپینا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر جنسیت:خانم، آقا آشنا به امور مالی، اداری آشنا به وصول مطالبات و امور قراردادها مسلط به اصول مذاکره مسلط به office دارای روحیه پیگیری توانمند در ارتباطات موثر با انگیزه و مسولیت پذیر   متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.   اطلاعات تماس تلفن 02191070000 ایمیل jobs@respina.net لینک www.respina.net آدرس محل کار: توانیر   داده پردازی رسپینا   نمایش آگهی های استخدامی ]]> استخدام Tue, 07 Jan 2020 08:56:27 GMT http://www.asrehamoon.ir//fa/doc/news/119349/استخدام-مسئول-دفتر-شرکت-داده-پردازی-رسپینا-تهران