تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸
ائمه جماعت سیستان وبلوچستان گفتند: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه قوی برای نظام است.
مشارکت حداکثری در انتخابات، پشتوانه ای قوی برای نظام/ تحریم ها اثری بر اراده ملت ایران ندارد
به گزارش عصرهامون، شماری از ائمه جماعت سیستان وبلوچستان در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه قوی برای نظام است، گفتند: تحریم ها و تهدیدهای ناجوانمردانه اثری بر اراده ملت ایران ندارد.

مشارکت حداکثری راهبرد مهم انتخابات 1400

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا (س)ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی دعوو اینکه تقوا همچون سپری در برابر گناهان است، بیان کرد:پنج شنبه گذشته سند ملی آمریکا در میان رسانه ها به نوعی رونمایی شد، راهنمای موقت راهبرد امنیت ملی آمریکایی ها به عبارتی چشم انداز سیاست آنان را برای جهانیان رو کرد و چهار بار اسم ایران در این سند آمده و به مسئله حفظ امنیتی رژیم صهیونیستی تاکید شده و شرکا منطقه ای که حلقه به گوشش هستند اهداف پنهانی دارند که کشورهای کوچک را متعلق به خود کنند و جنگ روانی را بر علیه رقبایشان داشته باشد.

وی افزود: در بحث انتخابات باید حضور مردم به صورت حداکثری باشد و تلاش و امیدی که به مردم القا می شود بر اساس برنامه ریزی دقیق و منسجم در جبهه انقلابی باشد.

این خطیب جمعه با بیان اینکه انسجام و اتحاد توصیه ای است که مردم به نیروهای انقلابی دارند، گفت: در سال ۹۹ نظارت ناقص و عدم رضایت هوشمند صادرات و اقتصاد کشورمان را در برجام تحت تاثیر قرار داده بود و مردم تحت فشار حداکثری تحریم ها توسط دشمن بودند.

وی خاطرنشان کرد: اولین کلمه راهبرد دشمن مشارکت مردم بوده و دشمنان در نظر دارند با استفاده از تحت تاثیر قرار دادن معشیت، ملت ایران را زیر سلطه خود قرار دهند و به نظام اسلامی ضربه خود را وارد کنند.

بزمانی اذعان کرد: اگر مردم با یکدیگر مشارکت حداکثری داشته باشند، دشمن نمی تواند اقتصاد کشور را زیر ذره بین خود قرار دهد.

وی ادامه داد: پایگاه اصلی نظام اسلامی که بر دوش قشر مستضعف و کم درآمد است و در حقیقت همین افراد با حضور حداکثری خود سرنوشت نظام را رقم می زنند، بنابراین این گروه باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند که دشمنان نتوانند در سال ۱۴۰۰ از طریق اقتصاد ضربه خود را به ایران بزنند و این امر خوراک آنان باشد.

امام حسین(ع) پاسدار واقعی جهان اسلام

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار، امام جمعه موقت سراوان با اشاره به میلاد با سعادت امام حسین (ع)، بیان کرد: امام حسین (ع) پاسدار واقعی دین اسلام به این جهت است که با خون خود از دین جدش حضرت رسول الله (ص) که توسط یزیدیان به انحراف کشیده شده بود پاسداری کرد‌.

وی افزود: پاسداران سپز پوش این قهرمان ما که در هشت سال دفاع مقدس جنگیدن و به شهادت رسیدند هم اکنون شماری از آنها در دفاع از حرم های مطهر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در خارج از مرز ها در حال پاسداری هستند و این روز را به یاد بزرگ پاسدار جهان اسلام، سردار دلها و محبوب قلب ها حاج قاسم سلیمانی گرامی می داریم.

امام جمعه موقت سراوان گفت: میلاد قمر بنی هاشم این حامی ولایت و امام زمانش نیز گرامی باد ‌ امید است ما نیز همچون حضرت عباس (ع) از فرامین مقام عظمای ولایت پیروی و امام زمانمان کنیم.

نورایی یار ادامه داد: جانبازان سلحشوران و شهدای زنده هستند که جنگیدند و به اسارت گرفته شدند.

وی خاطر نشان کرد: امام سجاد (ع) امام ساجدین و زینت عابدان گرامی باد و اگر می خواهیم در عبادت و اطلاعت از خداوند متعال الگو داشته باشیم حضرت زین العابدین (ع) بهترین اسوه است.

امام جمعه موقت سراوان اذعان کرد: در لحظات پایانی سال ۱۳۹۹ و در آستانه سال و قرن جدید قرار گرفته ایم که امید می رود از این تغییر و تحول ها درس بگیریم.

نورایی یار اضافه کرد: در دوم فروردین ماه سال ۱۳۴۲ رژیم شاهنشاهی به مدرسه فیضیه که محل علم و اخلاق و تمدن ساز برای جهان بشریت بود حمله و تعدادی از علما و روحانیون را به شهادت رساند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcb50b85rhbfgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما